کتاب نارنجی در حوزه کسب و کار منتشر شد

«کتاب نارنجی» نوشته‌ی جفری گیتومر و توماس لیدال با ترجمه‌ی فرخ بافنده توسط انتشارات پندار تابان منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «کتاب نارنجی» را می‌توان به عنوان راهنمایی مناسب برای تمام فعالان در زمینه‌ی کسب و کار دانست که گام به گام خواننده را تا رسیدن به موفقیت همراهی می‌کند.

کتاب نارنجی، کتابی دیگر از مجموعه کتاب‌های قرمز، سبز، سیاه، نوشته‌ی جفری گیتومر است که پیش از این در زمینه مدیریت روابط و بازاریابی منتشر شده است.

«کتاب نارنجی» شامل دو بخش است:

بخش اول

هنر پایان دادن مذاکره به شیوه‌ی مطلوب، به قلم جفری گیتومر نویسنده و مربی برجسته حوزه فروش نوشته شده که به روش‌های تمام کردن موفقیت آمیز معامله می‌پردازد. نویسنده در ابتدای هر قسمت سوالی مطرح کرده و با پاسخ به آن مرحله به مرحله به خواننده آموزش می‌دهد چگونه یک معامله را مدیریت کرده و در نهایت با موفقیت به پایان برساند.

بخش دوم

متعجب کردن مشتری، نوشته‌ی توماس لیدال سخنران و مربی جهانی در زمینه خدمات مشتریان، بهره‌وری کارکنان، حذف استرس و شبکه‌های کسب و کار است، او به عنوان مدیر عامل دومین شرکت برتر سوئد و سومین شرکت برتر اروپا تجربه‌ی تبدیل سازمان به «بهترین محل برای کار» در مقایسه با سایر سازمان‌ها را دارد.

او بر خلاف اکثر افراد جامعه بر این باور است که در بازار کسب و کار فروشنده، تنها فردی نیست که به عنوان مسئول فروش در فروشگاه حضور دارد بلکه تمام مشتریان فروشگاه فروشنده هستند و باید با ارائه خدمات مناسب از مشتری برای تبلیغ دهان به دهان استفاده کرد.

کتاب نارنجی نوشته‌ی جفری گیتومر و توماس لیدال با ترجمه‌ی فرخ بافنده با شمارگان هزار و صد نسخه در ۱۹۱ صفحه به بهای ۱۵ هزار تومان از سوی انتشارات پندار تابان روانه‌ی بازار نشر شد.

پایان پیام

کد خبر : 89116 ساعت خبر : 11:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89116
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات