افزایش گردشگر با آب شکلاتی اهواز

افزایش گردشگر با آب شکلاتی اهواز

پایگاه خبری گلونی، روح‌الله سرطاوی: یک روز صبح شهروندان در اهواز وقتی برای شست‌وشوی صورت و مسواک شیر آب را باز کردند، با این صحنه مواجه شدند: آب شکلاتی.

در همین خصوص مسئولان ذیربط و غیر ذیربط واکنش‌هایی داشتند که به چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

رئیس آب و فاضلاب اهواز: دیگه گفتیم یه حالی به مردم بدیم آب شکلات دادیم که الکی مردم نرن شکلات بخرن. ایشان ابراز امیدواری کرد به زودی در شهرهای دیگر استان هم شاهد آب شکلات، آب آلبالو، آب روغن قاطی، آب خاکشیر و یا آب، خاک، شیر و دیگر افزودنیهای مجاز باشیم.

سفیر برزیل در سفر به آبادان: ما در برزیل مشکل کمبود شکلات و آب شکلات داریم البته اکثر مردم ما جلوی آفتاب پهن می‌شوند که شکلاتی بشوند ولی باز هم فایده ندارد، لطفا از اهواز به آبادان و از آبادان به سائوپائولو خط انتقال آب شکلات بزنید. در عوض سالی چند رونالدو به ایران می‌فرستیم.

منشی وزیر امور خارجه: تورو خدا این مشکلو حل کنین از بس زنگ زدن به آقای وزیر که جریان این آب شکلاتی چیه گوشیشو خاموش کرده. اونوریا همش فکر می‌کنن هر آبی قاطی داشت آب سنگین حساب می‌شه.

افزایش گردشگر با آب شکلاتی اهواز

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: ایران آب سنگین تولید کرده و چون جایی برای نگهداریش نداشته وارد سیستم آب شهری کرده است.

یک مسئول سابق: این آب سنگین رو همون دختری که گفتم اورانیوم غنی میکنه تو زیرزمین، درست کرده.

سخنگوی سازمان گردشگری: بعد از این اتفاق ورود گردشگر به کشور ۵۲۳درصد ازفزایش یافته که پانصد درصد در بدو ورود تقاضای آب شکلاتی اهواز بدون شیر و شکر و بیست و سه درصد باقی مانده تقاضای آب شکلات اهوازی با شیر و شکر داشتند.

اصغری هواشناسی: از آب و هوای اهواز بگذریم. تا دیروز هوا نبود آب بود، از امروز آب هم نیست. خواهشمندم اهوازی‌های عزیز بزنن شبکه نسیم منتظر اخبار آب و هوا نباشن.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 90378 ساعت خبر : 4:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90378
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات