تلگرام فیلتر شد اسپینر نایاب

تلگرام فیلتر شد اسپینر نایاب

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: از زمانی که خبر فیلتر شدن تلگرام منتشر شده، تعداد زیادی از هم‌وطنان، راهی پمپ‌بنزین‌ها شدند و ترافیک سنگینی، سراسر شهرها را فراگرفته است.

تلگرام فیلتر شد اسپینر نایاب

با توجه به این اتفاق ناخوشایند، تمام اسپینرهای تمدد اعصاب، که در مترو به فروش می‌رسیدند، در یک‌لحظه خریداری شده و حالا تبدیل به یک کالای نایاب شده‌اند. علت این استقبال را از مردم جویا شدیم و آنها گفتند «ما هم از خودی می‌خوریم، هم از غیرخودی. دیگه اعصاب می مونه؟ اصن اون قفل فرمون من کجاااااس؟ مگه قرار نبود انگشت کسی روی دکمه فیلتر نره؟ الآن که همه مسئولان نشستن رو دکمه فیلتر، اصن واسه همین سرورهای تلگرام، دیروز داغ کرد».

ما یک خانواده بودیم

همچنین عده‌ای فریاد‌زنان گفتند که خانواده ما متشکل از پدر، مادر، خواهر، برادر و تلگرام بود. مسئولان، شما عضوی از خانواده‌مان را از ما گرفتید. خدا … خوانندگان گرامی، انتظار نداشته باشید هر چه مردم می‌گویند را به شما بگوییم. تلگرام که دیگر نیست. می‌خواهید این پایگاه خبری گلونی هم نباشد؟ شما انصاف ندارید؟ حالتان خوب است؟ نمی‌بینید حال ما را؟ معلوم نیست فشارمان بالا رفته؟ کم مصیبتی سرمان آمده؟

کشور گلستان شد

بله عارضم خدمتتون که فقط خبر داریم عده‌ای در مصاحبه‌های تلویزیونی اعتراف کرده‌اند که با فیلتر شدن تلگرام، پوستشان شفاف‌تر شده، توانسته‌اند به عشقشان برسند، نمره عینکشان پایین آمده و موفق شدند خودشان را از زیر خط فقر، بالا بکشند و ژن خوب را درون دی‌ان‌هایشان جای دهند. طبق منابع خبری معتبر، بعد از فیلتر شدن تلگرام، مسئولان، فقط به امر خدمتگزاری به مردم می‌پردازند و کشور را تبدیل به گلستان می‌کنند.

شیرفلکه را ناگهانی می‌بندند

البته زمانی که مردم، مانده بودند کجا بروند،چکار کنند و برای لحظه مبادا دنبال فیلترشکن مورد استفاده مسئولان می‌گشتند، ما حواسمان بود و لحظه‌به‌لحظه سرعت تلگرام را قبل از فیلتر شدنش، چک کردیم. شاید باورتان نشود، سرعتش به طرز عجیبی بالا رفته بود. اما گول نخورید. چون مسئولان، اینجور وقت‌ها به شکل ناگهانی تصمیم می‌گیرند، شیرفلکه را ببندند.

تیم تخصصی مداخله در بحران، اعزام شد

همچنین خبردار شدیم که یک تیم تخصصی روانشناس برای ارائه خدمات مداخله در بحران، برای کمک به از دست دادگان تلگرام، شتافتند و از آنها خواستند خونسردی خودشان را حفظ کنند.

هم‌زمان با این اتفاق، مادربزرگمان در تلگرام، چند استیکر عصبانی و مشت و لگد را به همراه این مسیج فرستاد که نوه عزیزم، صد دفعه بهت گفتم به سه چیز اعتماد نکن:

یک: وعده مسئولان

دو: وعده مسئولان

سه: وعده مسئولان

پایان پیام

کد خبر : 90449 ساعت خبر : 8:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90449
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات