جاده دو طرفه خوانندگی و بازیگری

در خبر‌ها آمده است که در سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه»، ۱۲ خواننده پاپ کشور  هنر بازیگری خود را نشان خواهند داد.

پایگاه خبری گلونی، سمیه باقری حسن‌کیاده: مگر می‌شود آدم بود و به شهرت فکر نکرد؟ شهرت همان چیزی است که آدمی را به سودای خود مشغول می‌کند و ز غوغای جهان فارغ! گرچه ثروت و قدرت برای بشر جذاب است اما همین بشر به دنبال شهرت چه پول‌ها که خرج نمی‌کند و چه قدرت‌ها که با تواضع جایگزین نمی‌کند.

در دنیای امروز با وجود رسانه‌های صوتی و تصویری و شبکه‌های تازه به دوران رسیده مجازی، تب شهرت به مراتب داغ‌تر از گذشته شده است و در این میان بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست‌ها چهره‌هایی هستند که می‌توانند ره صد ساله را چند ساعته بروند و چهره‌تر! بشوند.

در خبر‌ها آمده است که سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» با حضور و اجرای ۱۲ خواننده پاپ کشور تولید می‌شود.

در واقع مهدی گلستانه تهیه کننده سریال عاشقانه، این بار قرار است که پر خواننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را کارگردانی کند و گرمایی مضاعف به تب شهرت این هنرمندان عرصه موسیقی بدهد.

از جمله خوانندگانی که حضورشان در این مجموعه قطعی شده است می‌توان به رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا بهرام، انوشیران تقوی، فرزاد فرزین و گروه هوروش بند اشاره کرد.

این بار اول نیست که افرادی بدون پیش زمینه در عرصه‌های مختلف هنری ورود می‌کنند. فوتبالیست کتاب شعر چاپ می‌کند، خواننده بازی می‌کن، بازیگر خواننده می‌شود، دوباره فوتبالیست، سر از جعبه جادویی در‌می‌آورد و به بازیگری در تئاتر هم راه می‌یابد و این چرخه همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد.

گر‌چه تجربه نشان داده است هنرمندی که در یک عرصه فعالیت می‌کند، اگر صرفا از روی کنجکاوی وارد رشته هنری دیگری شود و سواد کافی را برای فعالیت در آن عرصه نداشته باشد، چندان موفق نخواهد بود، اما چه بپذیریم و چه نه، به هر حال این اتفاق افتاده است و هنرمندان وارد حیطه کاری یکدیگر شده‌اند. البته به جز خوانندگی در ژانری به نام بازیگری شعر تعدادی چون مرحوم خسرو شکیبایی و پرویز پرستویی بسیار خوش درخشیدند.

حمیدرضا صدری نخستین کسی است که به جواد رضویان، رضا عطاران و امیرحسین مدرس پیشنهاد داد که تیتراژ بخوانند و اصغر فرهادی را هم مجاب به خواندن تیتراژ سریال «یادداشت‌های کودکی» کرد.

او به هرگونه ابهامی در این مورد این‌گونه پاسخ می‌دهد: «با احترام به همه بازیگرها و خواننده‌ها باید بگویم علت این‌که هنرمندان در حیطه یکدیگر وارد شده‌اند، این است که دوست دارند دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند!»

سودای دیده شدن گویی برای دیده شده‌ها هم پایانی ندارد.

پایان پیام

کد خبر : 90563 ساعت خبر : 2:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90563
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات