خداحافظ تلگرام، سلام تلگرام

خداحافظ تلگرام، سلام تلگرام

پایگاه خبری گلونی، میلاد صفرخانی: خبر کوتاه بود و ناگهانی. هرگز یادمان نمی‌رود  آن زمانی که اعلام شد که تلگرام بدلیل اخی بودن و بی‌تربیت بودن و همچنین عدم توانایی در پاس کردن استانداردها فیلتر می‌شود.

خب خداروشکر! هنوز یک سال از انتخاب آن شخص به عنوان فردی با تدبیر و امیدرسان نمی‌گذرد که وی تمام تلاش‌های خود را در راستای عدم تحقق وعده‌هایش انجام داده است. از دلار گرفته تا مسکن و امنیت. فقط یک فیلتر تلگرام مانده بود که آن هم انجام شد. البته فقط این‌نیست، ما بی‌صبرانه منتظر عدم تحقق وعده‌های دیگر ایشان نیز هستیم.

خداحافظ تلگرام، سلام تلگرام

بطور کلی اما مردم ککشان نمی‌گزد، در جدی بودن این خبر همین بس که اخبار سراسری پس از اعلام خبر فیلترینگ تلگرام، بلافاصله توییت وزیر امور خارجه را می‌خواند.

درحالی که توییتر خود از دوران دلار ۱۰۰۰ تومانی فیلتر است! اصلا گیریم فیلتر شود، wispi هست، wtsapp هست، ایمیل هست، البته نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد تومان خرج سه پیام‌رسان داخلی شد که آنها هم باشند، اما خب فی‌الواقع نه تنها در لیست اینجا نیستند، بلکه در هیچ‌جا نیستند.

فیلترشکن نصب می‌کنند اما سروش نه!

کلا به هیچ‌جای هیچکس نیستند. حتی شده مردم به صورت حضوری می‌روند ببینند شخص مورد نظر الآن چی تنشه، اما در پیام‌رسان داخلی چت نمی‌کنند. فیلترشکن نصب می‌کنند اما سروش نه!

می‌گویند سرعت تلگرام با فیلترشکن کم خواهد شد، خب بشود! خود بنده ترجیح میدهم در یک بنز با سرعت بیست کیلومتر زنده بمانم تا در یک پراید با سرعت صد کیلومتر بمیرم. اصلا مثل همان پارسال همه عکس‌های پروفایلشان را ادیت کنند #تا_۱۴۰۰_و_فراترازآن_با_تلگرام

پ.ن ۱: تیتر درواقع به شکل کلیشه‌ای «خداحافظ تلگرام،سلام سروش» بود اما چون بعد از فیلتر نیز ما باز در تلگرام خواهیم بود به صورت بالا نگاشته شد.

پ.ن ۲: خدا را شکر هنوز دوربین گوشی‌ها فیلتر نشده است. همچنین می‌توان از آنها به عنوان چراغ‌قوه و ماشین حساب استفاده کرد.

#مچکریم

پایان پیام

کد خبر : 90621 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90621
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

تهران قطعه. به فیلتر شکن هم جواب نمی ده.