ماجرای خندوانه و تیم ملی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری گلونی، رامبد جوان و برنامه خندوانه میزبان بازیکنان تیم ملی فوتسال دختران بود. دخترانی که با قهرمانی در آسیا افتخارآفرینی کردند اما بازی‌های آنها از تلویزیون پخش نشد.

اگر این گستردگی فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها نبودند، از این تیم و فوتبال زیبایشان در این رقابت‌ها، کسی آگاه نبود. در غیاب صداوسیما، شبکه‌های اجتماعی توانستن بازی‌های این تیم را پخش کنند و لحظه به لحظه مسابقات را پوشش دهند.

حالا بعد از پایان رقابت‌ها و بازگشت تیم به ایران، تلویزیون به فکر آنها افتاده است و با آوردن چند تن از این بازیکنان و گفت‌وگو با آنها در پربیننده‌ترین برنامه خود، سروته ماجرا را هم بیاورد و سهم خود را ادا کند.

کاش همین برنامه هم اجرا نمی‌شد. مگر می‌شود وقتی حتی یک لحظه از بازی آنها در تلویزیون پخش نشده است و در واقع به این تیم در ملایم‌ترین واژه ممکن، بی‌مهری شده است، حالا بخواهند از آنها تقدیر کنند؟

عده‌ای دلیل پخش نشدن بازی‌های این تیم را پوشش حریفان عنوان کردند در صورتی که پوشش بازیکنان فوتسال حتی از خطوط قرمز سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی خارجی که هر روز در تلویزیون پخش می‌شوند پایین‌تر بود.

حتی با قبول کردن همین بهانه‌ها، آیا نمی‌شد در مانیتور بزرگ استودیوی خندوانه یک دقیقه از بازی این دختران را در لانگ‌شات نشان داد؟

البته شاید بحث حیاتی و پر هیجان سوسک و سوال‌های پرچالش در مورد ترسیدن از موش و مارمولک اجازه آن را نداد.

نه از مشکلات آنها بحثی به‌ میان آمد و نه به مهمانان اجازه داده شد که از هزاران گلایه که در این روزها با رسانه‌های مستقل درمیان گذاشته‌اند سخنی بر زبان بیاورند.

پخش نشدن بازی این دختران ظلم بزرگی به این قهرمانان کرده است و پخش نشدن بازی را با ترتیب دادن چنین برنامه‌هایی و روپایی زدن در آن نمی‌توان جبران کرد.

پایان پیام

کد خبر : 92067 ساعت خبر : 8:03 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92067
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات