ایران شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۱۸

ایران شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۱۸

ایران به شکلی عجیب بیشترین امتیازات را در دور مقدماتی در کل قاره آسیا جمع کرد، یعنی بیشتر از هر ۴ تیم دیگری که از این قاره به جام جهانی راه یافته‌اند. به همین دلیل ایران نباید در این جام دست کم گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فقط ۷ روز تا آغاز رقابت هیجان انگیز ۳۲ تیم برتر دنیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده است.

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی را بخوانید.

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

هو اسکورد: ایران شگفتی ساز می‌شود

هوا اسکورد

در فاصله هفت روز مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸، سایت معتبر هو اسکورد از مجله ویژه خود برای این رقابت‌ها رونمایی کرد. در این شماره، مرور تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی صورت گرفته است.

ایران شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۱۸

در بخشی از این مجله که مربوط به تیم ملی ایران است، اینطور نوشته شده است:

«اگرچه کیفیت تیم‌های رقیب هم باید در نظر گرفته شود، اما نحوه صعود تیم ایران به جام جهانی شگفت‌انگیز بود.

ایران ۱۸ بازی در مرحله مقدماتی انجام داد که در هیچ یک تن به شکست نداد و موفق به ثبت ۱۴ کلین شیت شد.

زیر نظر کارلوس کیروش پرتغالی، که ۷ سال است هدایت ایران را بر عهده دارد، این تیم بسیار سرسخت و محکم شده و همچنین چند بازیکن هیجان‌انگیز هم در فاز تهاجمی در اختیار دارد.

آن‌ها به شکلی عجیب بیشترین امتیازات را در دور مقدماتی در کل قاره آسیا جمع کردند، یعنی بیشتر از هر ۴ تیم دیگری که از این قاره به جام جهانی راه یافته‌اند. به همین دلیل ایران نباید در این جام دست کم گرفته شود.»

خوشامدگویی رسمی فیفا به تیم ملی ایران

خوشامدگویی فیفا

نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال صبح امروز با حضور در کمپ تیم ملی ایران در لوکوموتیو به طور رسمی به اعضای تیم ایران به دلیل حضور در جام جهانی خوش آمد گفتند.

در ابتدای این جلسه کلیپی از تاریخچه جام جهانی به نمایش در آمد و پس از پایان این خوش آمدگویی نماینده فیفا ضمن خیر مقدم به تیم ملی ایران به نمایندگی از جیانی اینفانتینو رییس فیفا، گفت که تیم ملی ایران با سرمربی‌اش به عنوان یکی از معتبرترین سرمربیان و با توانایی بازیکنانش می‌تواند نماینده فنی و فرهنگی خوبی برای مردم ایران باشد.

پس از این صحبت‌ها، کاپ و نماد رقابت‌های جام جهانی به نمایندگی از تیم ملی ایران به کارلوس کیروش و مسعود شجاعی اهدا شد.

در پایان اسفندیار بهارمست مدرس ایرانی داوری فیفا آخرین قوانین داوری فوتبال و VAR را برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی تشریح کرد.

اسپانیا با ارزش‌ترین تیم جام جهانی۲۰۱۸

اسپانیا

اسپانیایی‌ها باارزش‌ترین تیم جام جهانی هستند و مجموع قیمت ۲۳ بازیکن این تیم به ۱۰۳۵ میلیون یورو می‌رسد. عجیب اینکه در اسپانیا سرخیو بوسکتس با ۸۰ میلیون یورو، با ارزش‌ترین بازیکن در وبسایت ترانسفرمارکت است.

پس از اسپانیا، فرانسه با تنها ۳٫۵ میلیون یورو اختلاف در جایگاه دوم قرار دارد. در این تیم کیلیان امباپه، ستاره جوان پی اس جی با ارزش ترین بازیکن با قیمت ۱۲۰ میلیون یورو است.

پس از این دو تیم، برزیل قرار دارد. مجموع ارزش ستاره های این تیم ۹۵۰ میلیون یورو است و طبعا نیمار با ۱۸۰ میلیون یورو قیمت، شماره یک محسوب می‌شود.

آلمان با ۸۸۵ میلیون یورو در رده چهارم قرار دارد و کروس با ۸۰ میلیون یورو، با ارزش ترین ستاره ژرمن هاست.

شور و نشاط سردار در کشور آشنا

سردار آزمون

تیم ملی که به عنوان اولین تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی وارد روسیه شده، تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کیروش در مسکو دنبال می‌کند. سردار آزمون مهاجم اول تیم ملی از جمله بازیکنانی است که با انگیزه خاصی در تمرینات تیم ملی حاضر شده و امیدوار است با گلزنی در جام جهانی نامش را بین گلزنان جام ثبت کند.

سردار در روسیه به هیچ عنوان احساس غریبگی نمی‌کند و به واسطه سال‌ها حضورش در لیگ روسیه به همراه تیم‌های روبین کازان و روستوف حالا با اعتماد به نفس ویژه‌ای منتظر آغاز جام جهانی است.

او که به زعم بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های ورزشی کلیدی‌ترین مهره تیم ملی به شمار می‌رود، امید اول کیروش برای گلزنی در جام جهانی است. در مثلث هجومی تیم ملی که با حضور سردار، طارمی و جهانبخش شکل می‌گیرد، آزمون در نوک خط حمله این فرصت را دارد تا برنامه‌های تهاجمی تیم ملی را به نتیجه برساند.

عکس روز

کافو و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۲

کافو

نوستالژی فوتبالی

فینال اولین جام جهانی در سال ۱۹۳۰ که بین اوروگوئه و آرژانتین برگزار شد و با نتیجه ۴ بر ۲ یه سود اوروگوئه پایان یافت و اوروگوئه اولین قهرمان جام جهانی شد.

پایان پیام

کد خبر : 93769 ساعت خبر : 9:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93769
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات