در ستایش شهریار فوتبال ایران

در ستایش شهریار فوتبال ایران

پایگاه خبری گلونی، شایان شاملو: علی دایی اسطوره فوتبال ایران قبل از بازی با ترکیه در تمرین تیم ملی ایران در کمپ باشگاه بشیکتاش حضور پیدا کرد و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی ایران و عدم دعوت از چند بازیکن مطرح برای حضور در جام جهانی، جو سنگینی ضد کیروش به راه افتاد. علی کریمی، مهرداد میناوند و بسیاری دیگر از پیشکسوتان با لحن شدیدی به کیروش حمله کردند.

بسیاری از رسانه‏‌ها نیز به تصمیمات سرمربی تیم ملی تاختند. جو سنگینی علیه تیم ملی پیش از اردوی ترکیه درست شده بود. جوی که هنوز هم تمام نشده و امروز سی تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‏‌ای به وزیر ورزش خواستار حضور چهار بازیکن در لیست نهایی تیم ملی شدند و در ضمن به سلطانی‌فر تذکر کتبی هم دادند.

از این مسئله که نمایندگان مجلس باید در امور کلان کشور دخالت کنند و نه در یک تصمیم فنی فوتبالی، بگذریم. در روزهای کوتاه مانده به جام جهانی این هجمه‏‌ها ضد کارلوس کیروش و تیم ملی می‏‌تواند اثرات مخربی بر روحیه بازیکنان و نتایج تیم کشورمان در روسیه بگذارد.

افزایش انگیزه ملی‌پوشان

دیروز شهریار فوتبال ایران برخلاف جو حاکم، به اردوی تیم ملی در ترکیه رفت و با بازیکنان و کادر فنی تیم دیدار کرد. حضور آقای گل فوتبال جهان به طور حتم تاثیر بسزای در انگیزه‏‌ی ملی‌پوشان ما خواهد گذاشت.

علی دایی همانند دوره‎ی بازیکنی‌اش موقعیت شناس خوبی است. او به خوبی می‏‌داند که هر روزی که به جام جهانی نزدیک می‏‌شویم ارزش بالایی دارد و این زمان باقی مانده تا شروع جام تا چه حد در آماده سازی یک تیم مهم و حیاتی است. بنابراین بر خلاف جو حاکم به کمک کیروش و تیم کشورمان آمد.

در ستایش شهریار فوتبال ایران

درست مثل روزهای تلخی که در کرمانشاه زلزله آمده بود و او جز اولین نفراتی بود که با همت مردم به یاری زلزله زدگان رفت. در این مقطع حساس رفتار شهریار و حمایت او از کیروش شایسته تقدیر ویژه‏‌ای است.

پایان پیام

کد خبر : 92923 ساعت خبر : 1:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92923
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات