رستگاری دانمارک در شب درخشش اشمایکل

پایگاه خبری گلونی، شایان شاملو: دانمارک در شب درخشش اشمایکلِ پسر و چاشنی خوش‌شانسی توانست پرو را شکست دهد.

تحلیل نیمه اول:

با توجه به بازی اول این گروه بین فرانسه و استرالیا، هر دو تیم برای کسب پیروزی به میدان آمدند.

در پانزده دقیقه اول پرو بیشتر از سمت راست زمین خودش با فلورس دو بار از دفاع دانمارک عبور کرد. دانمارک نیز با ارسال از جناحین سعی داشت از قد بلند یورگنسن برای گلزنی استفاده کند.

دو تیم در این نیمه بیشتر سعی داشتند تا نقطه ضعف تیم حریف را پیدا کنند و برنامه مشخصی برای گلزنی نداشتند.

چند شوت از راه دور و سانترهای بی خطر و تنها دو موقعیت گلزنی برای هر تیم گواه این موضوع است. تک موقعیت جدی پرو در این نیمه یک ضربه پنالتی بود که کوئوا آن را از دست داد.

تحلیل نیمه دوم:

دوندگی بالای هر دو تیم در این نیمه سرعت بازی را بالا برد. تاپیا هافبک دفاعی پرو با قدرت بدنی بالا در مهار اریکسن تاثیر گذارترین بازیکن دانمارک بسیار موفق بود.

اریکسن برای فرار از این پرس سنگین بیشتر به مرکز زمین میامد و جز یک بار در جریان بازی نتوانست شوتی راهی دروازه پرو کند. پرویی‌ها نزدیک به ۶۰ درصد حملات‌شان را از سمت راست زمین، جایی که فلورس حضور داشت پی ریزی کردند.

حمله پر ریسک پرو در دقیقه ۵۹ و جا ماندن فلورس و  یوتون  موجب شد تا سرخ پوشان دانمارکی با یک ضد حمله سریع از فضای خالی در سمت راست دفاع پرو استفاده کنند و با پاس دقیق اریکسن و ضربه عالی پولسن تک گل بازی را به ثمر برسانند.

در ادامه، اضافه شدن دو عنصر هجومی دیگر به ترکیب پرو نیز کارساز نشد و در شب فوق العاده اشمایکل شاگردان گارکا هربار ناکام از محوطه جریمه دانمارک بازمی‌گشتند. کسپر اشمایکل با کلین شیت در این بازی رکود ۴۷۰ دقیقه‌ای پدرش را بعد از بیست سال شکست و شایستگی ها خود را به اثبات رساند.

پایان پیام

کد خبر : 94827 ساعت خبر : 1:17 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94827
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات