زمان مسابقات آلمان در مرحله مقدماتی جام جهانی

برنامه مسابقات آلمان در روسیه.

پایگاه خبری گلونیتیم ملی فوتبال آلمان  از سال ۱۹۰۸ تاکنون نماینده مردم آلمان در مسابقات بین المللی است. این تیم که به روح جنگندگی و اتحاد داخل زمین بین فوتبالی‌ها معروف شده توسط مردم کشور آلمان مانشافت یا همان تیم صدا زده می‌شود.

آلمان با کسب ۴ عنوان قهرمانی بعد از برزیل و به همراه ایتالیا در جایگاه دوم پر افتخارترین تیم‌های تاریخ جام جهانی قرار دارد.

یوآخیم لو مربی فعلی آلمان در جام جهانی ۲۰۰۶ که در آلمان برگزار شد دستیار کلینزمان بود.

دوران یواخیم لو

آلمان

در این زمان سیاست فدراسیون آلمان به پرورش بازیکنان جوان تغییر کرد و با مربیگری یواخیم لو درجام ملت‌های اروپا عملکرد خوبی داشت و فقط در مرحله فینال مغلوب اسپانیا شد.

آلمان‌ها با بازیکنان جوانی چون مسعود اوزیل ، مانوئل نویر و توماس مولر بازی‌های درخشانی را انجام دادند و با بردهای خیره کننده مقابل تیم‌های انگلیس و آرژانتین در  جام جهانی ۲۰۱۰ کارشناسان را متحیر کردند.

اما باز هم در مرحله نیم نهایی مغلوب اسپانیا شدند. آنها در مرحله رده‌بندی اروگوئه را شکست دادند و به مقام سوم رسیدند.

در جام ملت‌های ۲۰۱۰ آلمان یکی از قدرتمندترین تیم‌ها بود که با پیروزی در تمام بازی‌های خود در مرحله مقدماتی به این مسابقات صعود کرده بود. آن‌ها همچنین با توجه به قرار گرفتن در گروه مرگ مسابقات، عملکرد خوبی داشتند.

اما در نیمه نهایی ۲۰۱۲ با یک بازی عجیب در مقابل ایتالیا که اصلاً نشانی از آلمان آماده قبل از نیمه نهایی نداشت، بازی را ۲ بر ۱ واگذار کردند.

در نهایت آلمانٍ یواخیم لوو توانست در جام جهانی ۲۰۱۴ با شکست همه رقیبان از جمله پیروزی به یاد ماندنی ۷–۱ برابر برزیل میزبان و در نهایت شکست آرژانتین با اقتدار به مقام قهرمانی دست یابد.

در این دوره از بازی‌ها میروسلاو کلوزه با دو گلی که در این رقابت‌ها به ثمر رساند از رونالدوی برزیلی جلو افتاد و با ۱۶ گل بهترین گلزن تاریخ جام جهانی لقب گرفت.

همچنین آلمان تنها کشور اروپایی شد که در طول تاریخ موفق به قهرمانی در خاک قاره آمریکا شده است.

آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

گروه F

در این دوره از مسابقات جام جهانی هم یواخیم لو با تیمی یکدست و جوان راهی روسیه شده است.

یواخیم لو اگرچه با خط زدن لروی سانه مهاجم منچسترسیتی باعث هجوم انتقاداتی به خود شد اما همان منتقدین هم می‌دانند که با وجود یواخیم لو  در این چند سال آلمان همان روند اصولی خود را حفظ کرده است و  تقریبا مثل همه‌ی جام‌های جهانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در روسیه خواهد بود.

تیم ملی آلمان در گروه F با تیم‌های مکزیک ،‌سوئد و کره جنوبی هم‌گروه است.

برنامه مسابقات آلمان در روسیه

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ آلمان با مکزیک در ورزشگاه لوژنیکی

۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ آلمان با سوئد در ورزشگاه سوچی

۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ کره جنوبی با آلمان در ورزشگاه کازان

پایان پیام

کد خبر : 93718 ساعت خبر : 4:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93718
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات