ناصر ملک مطیعی با دلی شکسته رفت

پایگاه خبری گلونی، امیر پروسنان: ناصر ملک مطیعی، بازیگر پیشکسوت سینما درگذشت. خبر کوتاه بود، اما پر از درد.

روایت بازیگرانی مثل ملک مطیعی یا بازیگران پیشکسوت سینمای ایران، تقریبا مشابه هم شده است.

بازیگرانی که به دلایل عجیب و غریب سال‌ها از بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها کنار گذاشته شدند، اما همچنان محبوب مردم هستند و خبرهای‌شان به سرعت دست به دست می‌شود.

آن هم در روزگاری که تلگرام فیلتر شده و خبر فوت ناصر ملک مطیعی هنوز به خبرگزاری‌های رسمی کشور نرسیده که در ساعت‌های ابتدایی شب گویا خواب هستند.

بازیگران فیلم‌های فارسی به دو دسته تقسیم شدند؛ آن‌هایی که اسم و چهره بودند و کنار گذاشته شدند و آن‌هایی که بعد از انقلاب نیز در فیلم‌ها و سریال‌ها بازی کردند و هنوز هم بازی می‌کنند.

ملک مطیعی محبوب مردم بود

این‌که بخواهیم هنر یک هنرمند را از طرز تفکر او جدا کنیم، یکی از آن مباحث طولانی است که نیاز به بحث و بررسی زیاد دارد.

بحثی به درازنای تاریخ که تقریبا هیچ وقت به نتیجه نمی‌رسد؛ اما آن‌چه بدیهی است این‌که باید بازیگران تاثیرگذار سینمای ایران را پذیرفت و به همین سادگی اجازه نداد که این ثروت‌های زنده فرهنگی نابود شوند.

آخرین اتفاق در مورد ملک مطیعی، ماجرای دورهمی و پخش نشدن قسمتی بود که او مهمان برنامه مهران مدیری بود.

اتفاقی که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت، اما آن‌چه اتفاق افتاد زور بازوی صداوسیما و پخش نشدن این قسمت دورهمی بود. اتفاقی که فقط به همین مورد محدود نمی‌شود و در موارد دیگر نیز اتفاق افتاده است.

به هر حال ناصر ملک مطیعی نیز رفت و قدر مسلم با دل شکسته رفت.

هستند هنوز بازیگران و هنرمندانی که در قلب مردم جا دارند، اما اجازه کار برای ارائه هنر خود را ندارند؛ چه اتفاقی می‌افتد اگر این هنرمندان به جای شکسته‌تر شدن و فوت کردن در تنهایی، هنرشان را در پیش‌گاه مردم بگذارند و شاید باعث رونق فیلم‌هایی شوند که از فروش پایین ضعف می‌برند و به روش‌های عجیب و غریب برای تبلیغات دست می‌زنند.

پایان پیام

کد خبر : 92609 ساعت خبر : 1:48 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92609
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات