نظرات مردم درباره کمپین علی کریمی

نظرات مردم را در فضای مجازی درباره کمپین علی کریمی بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی کریمی، کمپینی را با موضوع نخریدن آغاز کرده است. او در یادداشتی که برای این کمپین منتشر کرده، نوشته است:

متن علی کریمی درباره گرانی
متن علی کریمی درباره گرانی

کمپین او با حمایت بسیاری مواجه شد و نظرات بسیاری درباره این کمپین در فضای مجازی منتشر شد.

برخی از نظرات مردم را درباره کمپین علی کریمی بخوانید:

  • نخریدن، کمپین درستی است. چه علی‌کریمی طراح آن باشد چه فلان نظریه‌پرداز دهن پرکن اقتصادی. راهی جز این نمانده است. وقتی هیچ شفافیتی وجود ندارد، اقتصاد رانتی است و هر فروشنده‌ای هر جور دلش می‌خواهد با مردم رفتار می‌کند، تنها راه جنگیدن است و جنگیدن یعنی نخریدن هر چیزی که گران می‌شود.
  • ملت دارن نوشته علی کریمی را بازنشر می‌کنند تا بیشتر مطمئن شوم، بی‌خردی چه کرده با این مملکت. علی کریمی نوشته بیایید طلا نخریم و فلان تا همه چی ارزان شود. غافل از اینکه بخش عمده‌ای از مردم دغدغه هزینه‌های روزمره زندگی را دارند و دزدها و خریداران طلا و ارز، ناظر بر غصه‌ها.
  • درخواست اینستاگرامی و حمایت علی کریمی از مردم برای تحریم اجناس و اقلامی که این مدت اخیر به شکل وحشتناکی گرون شدن. هنرمند، فوتبالیست یا شخص مشهور اینجور وقت‌ها باید از تریبونی که در اختیار داره، صدای مردم بشه و جادوگر‌ثابت کرد که صدای جامعه است.
  • در جهت حمایت از پیشنهاد علی کریمی برای تحریم خرید کالاهایی که روز به روز با قیمت بالا به مردم ارائه‌ می‌دهند. این پست در اینستاگرام علی کریمی تا کنون بیش از چندین هزار لایک خورده و مردم با او همراه شده اند. قهرمان های واقعی در این روزها مشخص می‌شوند.
  • بیایید به قول علی کریمی یک بار برای همیشه باهم باشیم و این بازار لعنتی رو تحریم کنیم.
  • هیچ کس با نخریدن یک ماهه یا چند ماهه طلا، ماشین و بعضی وسایل نمی‌میره بیایید باهم بودن تجربه کنیم.
  • اصن حوصله‌ ابراز علاقه به سلبریتیا رو ندارم. تو این فازا نیستم. ولی آقای علی کریمی اولین سلبریتی‌ای هستی که صراحتا می‌گم عاشقتم چون کنار مردمی و درکشون می‌کنی. بله با رفتارهایی که تا حالا ازت دیدیم. با همون یه استوری.
  • فراخوان علی کریمی به جهت مقابله با گرانی! تحریم خرید محصولات غیرضروری! آقای کریمی کاش نسبت به بی‌تفاوتی دولت در برابر وعده‌ها و گرانی‌ها فراخوان می‌دادید! نسبت به افزایش تعرفه‌های درمان، تعطیلی بیمه سلامت و وعده‌های که یک سال نشده مهر باطل خورد.
  • سال‌ها طول می‌کشه تا این گرونی‌ها زندگی شخصی مثل علی کریمی رو دچار اختلال کنه ولی اون خودش رو همراه جامعه می‌دونه و ساکت نیست.
  • آقای کریمی قلبا شما رو دوست دارم هرچند اشتباه هم داشتید، اما قبول اشتباه و چاره‌جویی شما نشان شخصیت بزرگ شماست.
  • آقای علی کریمی فوتبالیست محبوب و مردمی تیم ملی خواسته که این پست اینستاگرامیش رو همه پُست کنند. درود بهش که همیشه به فکر مردمش بوده و مردمم دوسش دارن.
  • تمام اینستا شده استوری‌های علی کریمی. چقد ملت پشتشن. قشنگ کاندید ریاست جمهوری بشه ۹۸ درصد این دفعه مال علی آقاس. همین قدر محبوب.
  • ای کاش این کمپین علی کریمی یکم فکر شده‌تر بود. آخه یعنی چی نوشته تا ۱ ماه چیزی از بازار نخرید! با فتوسنتز زندگی کنیم. کمپین باید ی تارگت مشخص داشته باشه مثلا بگه تا ۱ ماه خودرو نخرید، تا ۱ ماه طلا نخرید نه اینکه هیچی نخرید.
  • یه پرچمدار شروع تحریم خریدخودرو صفر و بقیه کالاهای مافیایی می‌خواستیم، کی از علی کریمی نازنین بهتر؟ حالا نوبت ماست.

پایان پیام

کد خبر : 94878 ساعت خبر : 5:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94878
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

ممنون ازاینکه بلاخره یکی به فکرمردم ومشکلات مردم افتادانصافاکسی میتونه مشکل مردم رادرک کنه که ازجنس خودمردم باشه وبامشکلات روزمره واجتماعی مردم درگیرباشه ومن ازاین کمپین حمایت میکنم ونه یکماه حتی اگه یکسال هم که باشه برای نخریدن چیزهایی روکه باسوء استفاده ازمردم گران میکنند ومعیشت وزندگی مردم رابرای سودهای شخصی خودشان به خطر میاندازند،مقاومت میکنم وامیدوارم همه هموطنای خوبم هم ازاین کمپین حمایت واقعی کنند. مردم ایران خیلی خوب درک میکنندکه عامل گرانی چه کسانی هستند وسالهاست که دوست دارندشر اونهاروازمملکت کم کنند ولی چون اتحادنیست راه به جایی نبردند