چرا کیروش به دنبال بازی بدون تماشاگر است

چرا کیروش به دنبال بازی بدون تماشاگر است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کیروش این روزها دربه‌در به دنبال بازی تدارکاتی بدون تماشاگر است.

 قبلاً هم در مطلبی نوشتیم کی‌روش دست خود را در بازی با ترکیه رو نکرده است. منتقدان فوتبال و کاربران فضای مجازی که فوتبال را از نزدیک و حرفه‌ای پیگیری می‌کنند این نکت را قبول دارند.

کارشناسان اعتقاد دارند که آنچه که در بازی ایران و ترکیه دیدیم نه ترکیب اصلی بازی با مراکش خواهد بود و نه تکنیک و شیوه روش بازی با مراکش.

آنچه این حدس و گمان را بیشتر به واقعیت نزدیک می کند این است که کیروش به شدت به دنبال تیمی می‌گردد که بتواند یک بازی تدارکاتی بدون تماشاگر و بدون حضور رسانه‌ها در مقابل آن تیم بازی کند.

یونان و حالا هم کوزوو هر کدام به دلیلی بازی دوستانه با ایران را لغو کردند اما دلیل کوزوو کاملا مشخص و مبرهن است. آنان می گویند نمی‌خواهند در یک بازی بدون تماشاگر مقابل ایران بازی کند.

چرا کیروش به دنبال بازی بدون تماشاگر است

پس این قضیه مشخص می کند که کیروش به دنبال یک بازی است که دست خود را برای رسانه‌ها و حریفان در آن بازی رو نکند و بتواند آنچه را که برای بازی با مراکش در ذهن دارد در آن بازی پیاده کند.

هر روز که به جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم امیدها بیشتر می‌شود و بسیاری از مردم و کارشناسان به معجزه کیروش و بازیکنان اعتماد دارند.

کیروش عقیده دارد که تیم او ممکن است ستاره‌هایی در حد رونالدو پرتغالی نداشته باشد اما تیم یکدستی است و این یکدستی می‌تواند برای حریفان مشکل جدی ایجاد کنند.

آیا ایران اولین جام جهانی سه امتیاری خود را شروع می‌کند؟ آیا ما جام جهانی را برد آغاز می‌کنیم؟

اگر این اتفاق بیفتد قطعاً در تاریخ فوتبال ایران یک نقطه درخشان خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 93221 ساعت خبر : 5:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93221
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات