کیروش بلندقدها را به روسیه برد

کیروش بلندقدها را به روسیه برد

در خبرها داشتیم که تیم ملی ایران جوان‌ترین و بلندقدترین تیم آسیایی حاضر در جام جهانی روسیه است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی فوتبال ایران با میانگین قدی ۱۸۳، قدبلندترین تیم و با میانگین سنی نزدیک به ۲۶ سال، جوانترین تیم آسیایی مسابقات است.

بیشتر بازیکنان جوان ایران در خارج از کشور بازی می‌کنند به همین دلیل علاوه بر نیروی جوانی، تجربه کافی هم دارند.

این دو فاکتور را اگر کنار میانگین قد که در درگیری‌های تن‌به‌تن و سرزنی موثر است بگذریم، متوجه می‌شویم که دست کم از نظر فردی ایران دست بالا را نسبت به برخی از حریفان دارد.

ثابت شده است که کیروش برابر تیم‌هایی که قدرت تاکتیکی و تکنیکی بالاتری نسبت به ایران دارند، زمین و توپ را می‌دهد و منتظر اشتباهات حریف برای ضد حمله و ریختن زهر مهاجمان جوانش می‌ماند.

این تاکتیک البته در جام جهانی گذشته نتیجه‌ای نداشت. به‌ویژه هنگامی که ایران از ابتدای بازی از حریف گلی دریافت کند، نبود پلان دیگری برای بازی، تیم را به خطر می‌اندازد.

کیروش بلندقدها را به روسیه برد

انتخاب بازیکنان تهاجمی و تدافعی لیست تیم ملی نشان می‌دهد که کیروش بر عقیده خود راسخ است و قصد تغییر در تاکتیک خود را ندارد.

در واقع کیروش گلادیاتورها بیشتر از بازیکنان فانتزی دوست دارد و در این چند ساله که سکان تیم ملی را در دست داشته است کمتر از بازیکنان ظریف دعوت کرده است.

ولی این بار با میانگین قد بالاتر و قدرت بدنی بیشتر و همچنین توان دوندگی بیشتری که بازیکنان جوانش دارند، می‌خواهد برای تیم‌های قدر دنیا شاخ و شانه بکشد.

پایان پیام

کد خبر : 93483 ساعت خبر : 11:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93483
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات