اینستاگرام محل کسب است آن را فیلتر نکنید

از یاد نبریم که بسیاری از کسب و کارهای خرد که با تلگرام با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کردند بعد از فیلتر شدن تلگرام به اینستاگرام کوچ کردند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، میزان محبوبیت تلگرام با اینستاگرام قابل مقایسه نیست. قطعاً اینستاگرام محبوبیت بیشتری بین مردم دارد.

در ایران اینستاگرام از توییتر هم محبوب‌تر است. نه به این دلیل که توییتر در سال‌های اخیر فیلتر بوده است، بلکه به این دلیل که اینستاگرام پلتفرمی است که ذاتاً برای برای سرگرم شدن کاربرد دارد و چون پر از عکس و فیلم و ویدیوکلیپ است، مخاطبان بیشتری را به خود جذب می‌کند.

نکته مهم درباره‌ی محبوبیت اینستاگرام این است که بسیاری از شهروندان ایرانی که در توییتر یا فیس‌بوک حساب کاربری ندارند یا حتی در گروه‌های تلگرامی هم فعال نیستند؛ اما اهل اینستاگرام هستند.

اینستاگرام مانند یک بازارچه پر زرق و برق است که می‌شود ساعت‌ها در آن چرخید و عکس و ویدیو مشاهده کرد، کامنت گذاشت و بحث کرد و یا با دیگران ارتباط برقرار کرد.

پس باید انتظار داشت که فیلتر شدن اینستاگرام و یا سخن گفتن از فیلترینگ آن حساسیت بیشتری را در جامعه ایجاد کند. همان‌طور که از دیروز که زمزمه‌هایی مبنی بر فیلتر شدن اینستاگرام منتشر شده است، واکنش‌ها بسیار بیشتر از فیلتر شدن تلگرام بوده است.

از یاد نبریم که بسیاری از کسب و کارهای خرد که با تلگرام با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کردند بعد از فیلتر شدن تلگرام به اینستاگرام کوچ کردند و از یاد نبریم که بسیاری از شغل‌های خرد و کوچک از همان ابتدا با اینستاگرام شروع به فعالیت کردند.

کسب و کار در اینستاگرام

حتماً شما هم یک بار گذرتان به یکی از این صفحات خورده است و حتماً از آنها خرید هم کرده‌اید.

صفحاتی که مشغول فروش لوازم آشپزخانه، لباس زنانه و مردانه، لوازم کوهنوردی، گیم، غذای گرم و یا حتا خدمات منزل و کارهایی از قبیل خدمات مکانیکی در محل هستند.

فیلترینگ اینستاگرام برای این مشاغل قطعاً خبر خوشی نخواهد بود. شاید مردم هم به عنوان مشتری این صفحات از فیلتر شدن اینستاگرام ناراضی باشند، چرا که در اغلب موارد قیمتی که این صفحه‌های اینستاگرامی ارائه می‌کنند بسیار منطقی‌تر و پایین‌تر از قیمت بازار و یا حتا فروشگاه‌های اینترنتی تحت وب هستند.

پایان پیام

کد خبر : 95800 ساعت خبر : 5:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95800
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات