خواسته اصلی مردم ایران برخورد با مفسدان است

اکنون مطالبه مردم فقط برخورد قضایی با این مفسدان است. اگر این اتفاق نیوفتد موجب سرخوردگی بین شهروندان خواهد شد و بدبینی به‌جود آمده نسبت به مسئولان را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، چند ماه از شروع بحران اقتصادی ایران می‌گذرد و در این مدت بیشترین فشار مالی و حتی روانی بر قشر متوسط رو به پایین جامعه آمده است که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند.

مردم از این وضعیت زیان فراوانی دیده‌اند و بسیاری از زندگی‌ها در اثر همین نوسانات بازار از هم گسیخته است.

این آشفتگی امید خیلی‌ها را نسبت به آینده از بین برده است و بسیاری از مردم آینده تاریکی در پیش روی خود می‌بینید.

در چنین وضعیت اسفناکی، دولت گروه‌ها و اشخاص زیادی را به‌نام سودجویان و مسببان این وضعیت معرفی کرده‌اند و حتی لیست‌های زیادی از ریز دریافتی‌های شرکت‌های متخلف منتشر کرده‌اند.

شرکت‌هایی را معرفی کردند که از دولت دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌‌اند ولی اجناس وارداتی خود را به قیمت دلار بازار فروخته‌‌اند.

اشخاصی در این لیست‌ها هستند که بانک مرکزی دو دستی مجوز ورود فلان کالا را داده است ولی حالا کالایی دیگر را وارد کرده است.

برخورد با مفسدان خواسته مردم است

اما تا این لحظه نه با کسی برخورد شده است و نه مشخص است برنامه این نهادها برای مبارزه با آنها چیست. صرفا دولت لیست‌هایی را منتشر کرده است و از برخورد خبری نیست.

اکنون مطالبه مردم فقط برخورد با این مفسدان است. اگر این اتفاق نیوفتد موجب سرخوردگی بین شهروندان خواهد شد و بدبینی به‌جود آمده نسبت به مسئولان را بیشتر خواهد کرد.

انتشار لیست‌ها و دلایل این نابه‌سامانی فقط داغ دل مردم را تازه می‌کند و به جز این نتیجه‌ای ندارد در صورتی که مردم فقط با برخورد قهرآمیز و بدون مصلحت‌اندیشی با این متخلفان راضی خواهند شد.

در این بین پرونده‌های دیگری هم مطرح می‌شود و با اشخاص یا گروه‌هایی برخورد می‌شود ولی این مسایل مورد نظر مردم نیستند و تا مفسدان اقتصادی به سزای اعمالشان نرسند، شهروندان برای دیگر موضوعات حاشیه‌ای اهمیتی نمی‌دهند.

پایان پیام

کد خبر : 96238 ساعت خبر : 11:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96238
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات