مهسا آقادادی به معنای این جمله اندیشیده است؟

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: قبل از شروع مسابقه درباره مهسا آقادادی شنیده بودم که اجراهای قابل قبولی دارد. اما متاسفانه آنچه با نام اجرای نجات از او دیدم، اصلا قابل مقایسه با شنیده‌هایم نبود.

اجرای نجات مهسا آقادادی در خنداننده شو

متنی با پایین‌ترین سطح کیفی

مجموعه شوخی‌های او ظاهرا در پایینترین سطح کار شده بود. گویی که برای نوشتن آن جز چند دقیقه به خود هیچ زحمتی نداده بود. ‌مجموعه‌ای از شوخی‌های تکراری و دم‌دستی که انگار خود شرکت کنندگان هم این مسابقه را جدی نمی‌گیرند. متن او به قدری تهی از محتوا بود که حتی اجرای او هم نتوانست به کمکش بیاید. باید پرسید این چه رقابتی است که همه از نوشتن متن‌های خود در زمان کوتاه می‌گویند!

بازخوانی موضوعات نخ نما شده

ظاهرا برخی از موضوعات برای برخی از نویسندگان عمر ندارد. مهسا آقادادی به عنوان یک زن از دختر عمه‌ای می‌گوید که «شوهرش آنقدر زن ذلیل است که انگار دخترعمویش شوهر است». عجبا از این جمله! او خود به معنای این جمله اندیشیده است؟ با تعاریف مهسا آقادادی، زن باید ذلیل شوهرش باشد و گوش به فرمان او؟ او نمی‌داند دوران حلقه به گوشی تمام شده؟ تا کی قرار است از این موضوعات به دم دستی‌ترین شیوه و بدون هیچ گونه نهی و تذکری و پندی گذشت؟ بازنمایی حس حسادت از دید مهسا آقادادی چه دستاوردی داشت؟ اصلا چکیده این خاطرات چه بود؟

به همه بخندید

نام بردن از دو کمدین و شوخی با چهره آنها، چه خنده‌ای دارد؟ چرا باید یک کمدین گمان کند که همچنان با شوخی‌های دهه‌های قبل، می‌توان خندید؟ او نمی‌داند خنده گرفتن از مخاطب قرار است به چه قیمتی تمام شود؟

آمدم خندوانه!

«گفتند چه هنری داری گفتم می‌خندانم و آمدم خندوانه». یک نگاهی به مجموعه اجراهای سری قبل و این سری نشان می‌دهد بارها و بارها تکرار شده است. انگار هر جا شرکت‌کننده پایانی نداشته باشد، با گفتن این عبارت برای خودش یک پایان تعریف کرده است. این پایان‌بندی احتمالا باز هم تکرار خواهد شد و جز برای آنکه اجرا می‌کند برای هیچ کس دیگری بامزه نیست!

دغدغه ندارد

در چهار روایت مهسا آقادادی، هیچ دغدغه‌ای مشاهده نمی‌شود. گویی تمام دغدغه‌هایش در همین جوک‌های زرد خلاصه شده است. بدون آنکه حتی یک موضوع امروزی در اجرایش به چشم بخورد. البته این آفتی است که تقریبا در تمامی اجراها دیده شده است.

مهسا آقادادی

کاش مهسا آقادادی همانگونه بود که از او شنیده بودم. اجرای او با متنی ضعیف و با اجرایی که به کمکش نیامد، تمام شد و از حذف شدن در این مرحله نجات یافت. به عنوان یک مخاطب امیدوارم در دور بعد هرگز شاهد چنین شبی با ضعیف‌ترین اجراها نباشیم.

پایان پیام

چرا خنداننده شو را نقد می‌کنیم؟ بشنوید:

کد خبر : 96963 ساعت خبر : 9:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96963
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

آقای جوان بی احترامی به رای مردم میکنند وقتی مردم به ایمان خرمی زاده رای دادند چرا باید استندآپ نجات برگزار بشه و مهساآقادادی به مرحله بعد بره در صورتیکه اجرای اولش فوق العاده ضعیف بود و رای هم نیورد درکل این استندآپ نجات خیلی خیلی مزخرف مزخرفه!!!