کربلایی زاده حتی شکسته و نشسته استاندارد بود

برای فهمیدن فرق استندآپ کمدی واقعی با اجرای دوستان، کافی است به همین برنامه خندوانه و اجرای امیر کربلایی زاده دقت کنید. جایی که او نشسته و دسته و پا شکسته هم تمام استانداردها را رعایت کرد. بدون اغراق حتی واکر او از بعضی بامزه‌تر بود و حرفی برای گفتن داشت.

پایگاه خبری گلونی، مهرداد حسین‌زاده:

همرنگ جماعت شدن

محمد حسن دژآهنگ در اجرای قبلی‌اش با صحبت کردن در مورد شهرهای جنوب و آب، هاله‌هایی از دغدغه‌مند بودن را نشان داد.

اما رای‌ها ثابت کرد که عمه و بچه اشتباهی بودن و شوخی‌های جنسی بیشتر مورد اقبال قرار می‌گیرند.

دژآهنگ هم برای هماهنگ کردن خودش با سلیقه تماشاچی‌ها رو به زاییدن آورد و توسط همان تماشاچی‌ها سقوط کرد و با ۲۸ رأی به خانه‌اش برگشت.

داور-مربی‌ها منجی نیستند

اجرای چهار دقیقه‌ای نجات واقعا محلی برای سنجش نبود. چون سطح هیچ‌کدام از به اصطلاح کمدین‌ها بالاتر از دیگری نبود و صرفاً رای افراد داخل استودیو ملاک برتری یکی بر دیگری نیست.

البته این به معنی حذف ناحق دژآهنگ نیست. چون بدون تعارف و غرض، کاری که هرکدام از کمدین‌ها انجام دادند استندآپ نبود. حتی خنده‌دار هم نبود. پس فرقی نمی‌کرد کدامشان بماند و کدامشان برود.

هرچقدر هم داور-مربی‌ها زور زدند با خندیدن اجراها را خنده دار نشان دهند، موفق نبودند.

حتی ما بر خلاف نظر یکی از آنها معتقدیم، اگر این استندآپها به انگلیسی که نه به همه‌ی زبانهای زنده‌‌ی دنیا ترجمه و اجرا شوند باز هم بی‌مزه‌اند.

ای‌کاش قبل از شروع مسابقات، در مورد فرق استندآپ کمدی با خاطره گویی و جوک گویی صرف، برای شرکت‌کنندگان توضیح داده می‌شد. همچنین نمونه‌های خوب خارجی یا داخلی را با تحلیل به آنها نشان می‌دادند.

امیر کربلایی زاده

برای فهمیدن فرق استندآپ کمدی واقعی با اجرای دوستان، کافی است به همین برنامه خندوانه و اجرای امیر کربلایی‌ زاده دقت کنید. جایی که او نشسته و دسته و پا شکسته هم تمام استانداردها را رعایت کرد. بدون اغراق حتی واکر او از بعضی بامزه‌تر بود و حرفی برای گفتن داشت.

پایان پیام

کد خبر : 96941 ساعت خبر : 4:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96941
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

با هوش ،تو که بامزه ای بیا وسط …اگر کسی میلیونی رای بیاره که میای از سلیقه ی مردم و پایین بودنش می گی ،اگه کسی رای نیاره میای از فهم و شعور مردم می گی ..بالاخره مردم کیان ؟ نکنه قطب عالم امکان دیدی خودت رو و با نظر خودت ملت تعیین می کنی ؟