ارتباط شهرام جزایری و عدس رمزگشایی شد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: بعد از اتفاقی که برای آقای شهرام جزایری رخ داد و ایشان را همراه با عدس (یا عدس را همراه با ایشان) پیدا کردند، یکی از سوالات مهم این بود که چرا ایشان بار عدس را انتخاب کرده است؟ آن هم میان این همه حبوبات!

برخی گفتند ایشان علاقه زیادی به عدس دارد. اما هیچ کس نتوانست دلیل قانع کننده‌ای برای این علاقه پیدا کند. تا اینکه امروز وکیل آقای جزایری، پرده از یک حقیقت برداشت. ایشان امروز به رسانه‌ها گفت:«موکلش ناراحتی قلبی دارد». همین چند کلمه کافی بود تا از بار عدس رمزگشایی شود. همانطور که می‌دانید عدس جدای از آن گاز معروف، یک ویژگی دیگر هم دارد. آن هم این است که به دلیل داشتن فیبر و فولات و منیزیم برای قلب بسیار مفید است.

پیشنهاد پزشکان

بنابراین احتمال قوی می‌رود که پزشکان به آقای شهرام جزایری پیشنهاد کرده بودند ایشان تا بهبودی کامل در کنار عدس زندگی کند. و برای اینکه زیان‌های عدس به او نرسد، فقط به عدس‌ها نگاه کند و از مصرف آنها شدیدا پرهیز کند. اما در نهایت به دلیل یک سوء برداشت، بازداشت شد.

پیشنهاد می‌دهیم مسئولان یک کامیون عدس، یا حجمی که صلاح می‌دانند به آقای جزایری برسانند تا ناراحتی قلبی ایشان کاهش یابد. در صورت مشورت با سایر پزشکان و متخصصان تغذیه، ممکن است حبوبات دیگری نیز پیشنهاد شود.

پایان پیام

کد خبر : 98129 ساعت خبر : 11:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98129
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات