از بس گفتید گرانی روانی است مردم روانی شدند

از بس گفتید گرانی روانی است مردم روانی شدند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آخرین مسئولی که گفته است گرانی و التهابات موجود در بازار بیشتر روانی است، ‌استاندار قم است.

سیدمهدی صادقی در جلسه کارگروه تنظیم بازار در استانداری قم عنوان کرد در شرایط فعلی کمبودی در کشور وجود ندارد و التهابات موجود بیشتر یک جریان‌سازی و جو روانی است.

البته ما منکر نیستیم که بخشی از اتفاقات سیاسی و اقتصادی این روزها حاصل جریان‌سازی است، اما نکته این است که این گرانی چه روانی باشد و چه روانی نباشد، باعث شده است که مردم آسیب ببینند و سختی بسیاری را تحمل کنند.

از بس گفتید گرانی روانی است مردم روانی شدند

به نظر می‌رسد که مسئولان به اندازه کافی درباره روانی‌بودن مسئله اقتصاد در کشور صحبت کرده‌اند و پس از این بهتر است به دنبال راهکار و تلاش برای مساعدکردن شرایط خانواده‌های ایرانی باشند.

آنقدر که مسئولان درباره این جو روانی صحبت کرده‌اند که حتی بچه‌ها در قنداق می‌دانند که بخش مهمی از وضعیت فعلی اقتصادی کشور حاصل جریان‌سازی و ایجاد جو روانی است.

پس دیگر همه می‌دانیم که جریان‌سازی و ایجاد جو روانی، باعث گرانی در کشور شده است. پس مسئولان لطف کنند از این به بعد خبررسانی درباره جو روانی را متوقف کنند و همّ و غم خود را صرف مساعدکردن اوضاع در استان خود کنند.

اینطوری می‌شود گرانی را کنترل کرد و حباب موجود در بازار را ترکاند، وگرنه اگر از صبح تا شب بنشینیم و در مورد جو روانی بازار صحبت کنیم، نه گرهی از کار باز می‌شود و نه اتفاقی می‌افتد.

پایان پیام

کد خبر : 97990 ساعت خبر : 11:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97990
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات