حساب احمدی نژاد جعلی است یا حساب دونالد ترامپ؟

ضمنا آقای احمدی نژاد مثل برخی از سیاسیون نیست که از صبح تا شب در توئیتر و فیس بوک و این ور و آن ور بچرخد و پیام رد و بدل کند. ایشان ترجیح می‌دهد در بین مردم واقعی باشد تا مردم مجازی. بنابراین این اشتباهات عادی است. ان شاء الله به مرور یاد می‌گیرد.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: امکان ندارد کسی تا به حال، پیامک اشتباه ارسال نکرده باشد. تنها تفاوتش این است که برخی شانس داشتند، پیامکشان طوری نبوده است که خجالت زده شوند.

حالا رئیس جمهور قبلی، آقای احمدی نژاد خواسته است یک پیام توئیتری به آقای ترامپ بفرستد. اما اشتباهی به یک اکانت جعلی به نام آقای ترامپ ارسال کرده است. رسانه‌ها که عادت دارند همیشه دنبال خزان باشند تا بهار، این بار هم نه پس زمینه را دیدند و نه اینکه شاید هدفی پشت این کار باشد.

طبیعی است

در این دور و زمانه، هر فرد غیرمعروفی هم حداقل یک اکانت جعلی به اسمش در اینترنت وجود دارد. اتفاقا هیچ وقت هم معلوم نیست که توسط چه کسی ساخته شده و توسط چه کس دیگری اداره می‌شود. چه برسد به آقای ترامپ که روم به دیوار، رئیس جمهور یک کشور است خیر سرش.

خب آقای احمدی نژاد از کجا باید بداند که حساب واقعی دونالد ترامپ اولش real دارد؟ به نظر ما که اتفاقا حساب اصلی او همینی است که آقای احمدی نژاد ارسال کرده بود. وگرنه مگر می‌شود حساب donaldtrump  برای فرد دیگری باشد و آقای ترامپ با آن سابقه هم بنشیند، حساب اصلی را طلب نکند و با توئیتر کاری نداشته باشد و مثل یک کاربر عادی نام حسابش را بگذارد realdonaldtrump ؟

ضمنا آقای احمدی نژاد مثل برخی از سیاسیون نیست که از صبح تا شب در توئیتر و فیس بوک و این ور و آن ور بچرخد و پیام رد و بدل کند. ایشان ترجیح می‌دهد در بین مردم واقعی باشد تا مردم مجازی. بنابراین این اشتباهات عادی است. ان شاء الله به مرور یاد می‌گیرد.

هدفمند بود

از کجا معلوم که این اقدام آقای احمدی نژاد هدفمند نبوده است؟ آقای احمدی نژاد در واقع یک پیام آشکار به ترامپ داده است و غیرمستقیم به او گفته که ما حتی حساب توئیتر تو را هم جدی نمی‌گیریم، چه برسد به خودت را. و با این کار، آقای ترامپ را که بسیار اهل توئیت بازی است، در حسرت قرار داد که نتواند جواب او را بدهد.

البته برخی می‌گویند چون آقای ترامپ به نامه‌های آقای احمدی نژاد جواب نداده است، ایشان خواسته این بار شانس خود را با یک حساب دیگر امتحان کند. حتی شده حساب جعلی.

این وری جعلی است

اصلا از کجا معلوم این حسابی که به اسم آقای احمدی نژاد پیام فرستاده، یک حساب جعلی نیست؟ اگر واقعی است چرا real ندارد؟ اصلا ۱۹۵۶ در حساب آقای احمدی نژاد یعنی چه؟ یعنی اینقدر سال تولد دیوید سداریس، یک طنزنویس رادیویی آن ور دنیا برای رئیس جمهور ایران مهم بوده که آن را در نام حساب شخصی خود آورده است؟ یا علاقه او به رفتن به فضا موجب شده تا سال پرتاب نخستین ماهواره فضایی را در نام حسابش بگنجاند؟

الله اعلم

پایان پیام

کد خبر : 97770 ساعت خبر : 8:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97770
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات