سرانجام آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی مجوز گرفت

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پس از چند روز حاشیه و با پیگیری‌های وزیر ارشاد، معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی، مجوز آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی از سوی دفتر موسیقی امضا شد.

حاشیه‌ها به پایان رسید

آلبوم «ابراهیم» که حواشی فراوانی را در روزهای گذشته در فضای رسانهای و مجازی کشور ساخته بود، عصر امروز (چهارشنبه ٢۴ مرداد) با گذراندن تمام مراحل اداری و رسمی، مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد را گرفت تا به زودی روانه بازار موسیقی کشور شود.

محسن چاوشی دقایقی پیش، از مجوز گرفتن آلبوم «ابراهیم» خبر داد و اعلام کرد که تاریخ انتشار این آلبوم به زودی در اختیار طرفداران و دوستدارانش قرار خواهد گرفت.

آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی با ترانه‌های حسین صفا، موسیقی محسن چاوشی و حضور موزیسین‌هایی چون شهاب اکبری، فرشاد حسامی و نوازندگانی چون میثم مروستی و عادل روحنواز تهیه و تولید شده است.

اولین شروع فعالیت موسیقیایی محسن چاوشی آلبوم نفرین بود که به صورت زیرزمینی تهیه شده بود و شاخص‌ترین آهنگ این آلبوم آهنگ «نفرین» بود.

هشتمین آلبوم رسمی چاوشی با نام «امیر‌ بی‌گزند» در سال ۹۵ فقط در سه روز ابتدای انتشار خود، رکورد پرفروش‌ترین آلبوم بیپ تونز را شکست و در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر نیز به عنوان بهترین آلبوم موسیقی پاپ به جایزه «باربد» رسید.

محسن چاوشی بعد از پانزده سال فعالیت و علی‌رغم برگزار نکردن کنسرت در این سال‌ها، همچنان محبوبیت خود را در میان مخاطبانش حفظ کرده است و به گفته بیشتر کارشناسان حوزه موسیقی، چاوشی، یکی از باسوادترین خوانندگان پاپ حاضر در کشور است.

کد خبر : 98892 ساعت خبر : 9:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98892
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات