فرزندان خندان مسئولان چه ویدئویی منتشر کردند؟

فرزندان مسئولان دست به ویدئو شدند.

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: یکی از نمایندگان گفت فرزندش چوپان است. خبرنگاران تصویر پسرش را در دامداری منتشر کردند.

نماینده گفت دروغ می‌گویند. خبرنگاران مصاحبه چند ماه پیش او را یادآوری کردند که گفته بود پسرش دامداری دارد. این بار پسر ویدئویی منتشر کرد که بگوید چوپان است. آن هم یک چوپان خندان.

بعد از این اتفاق موج جدیدی از ویدیوهای فرزندان مسئولان در حال کار راه افتاد:

پسر یکی از مسئولان که گفته می‌شد در خارج تحصیل می‌کند، ویدئویی منتشر کرد که در کلاس سوادآموزی آمریکا، درس می‌خواند. البته با چهره‌ای خندان.

پسر یکی از مسئولان که گفته می‌شد در یک شرکت خصوصی کار می‌کند، ویدئویی با یک سینی چایی در دست خودش را نشان داد. البته با چهره‌ای خندان.

پسر یکی از مسئولان که مشکوک به واردات خودرو بود، تصویری از خودش پشت فرمون یک پیکان قدیمی به اشتراک گذاشت. البته با چهره‌ای خندان.

فرزندان خندان

فرزند یکی از مسئولان که برخی می‌گفتند واردات دارو انجام می‌دهد، با یک نایلون دارو در مقابل داروخانه ویدئو منتشر کرد. داروها هم همگی قرص سرماخوردگی بزرگسالان بود. البته با چهره‌ای خندان.

فرزند مسئول دیگری که پدرش گفته بود در مصاحبه شرکت نمی‌کند، همین جوری الکی از خودش ویدئو منتشر کرد. ویدئویی که حتی چهره‌اش هم کامل نشان داده نمی‌شد. اما با چهره‌ای خندان.

فرزند مسئول دیگری که پدرش گفته بود بیکار است، ویدئویی از خودش به همراه نیازمندی‌های روزنامه همشهری منتشر کرد. البته با چهره‌ای خندان.

فرزند دیگری که پدرش گفته بود ایشان شغل آزاد دارد و پروژه‌ای کار می‌کند، تصویری از خودش در رختخواب در ساعت ده صبح منتشر کرد. البته چون خواب بود، احساسی نداشت.

خبرنگاران مستقل صحت ویدئوی آخر را تایید کردند.

پایان پیام

کد خبر : 99128 ساعت خبر : 10:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99128
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات