محسن هاشمی و مجید قناد شبیه هم شدند

به نظر ما سوال اساسی همان حرف آقای محسن هاشمی است که در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره این اتفاق گفت: «من خودم وقتی از کسی پول می‌خواهم به من نمی‌دهند، چطور به این فرد پول داده‌اند؟»

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: آدم‌ها چند دسته‌اند. برخی از آنها دوست دارند شبیه فرد خاصی باشند. برخی دیگر هم دوست ندارند کسی کسی به آنها بگوید شبیه چه کسی هستی. معمولا هم برخورد دیگران برخلاف خواسته آنهاست.

در این میان برخی دیگر هم هستند که دوست دارند شبیه خیلی‌ها باشند. حتی شده به زور. مثل همین فردی که در خبرها گفته‌اند با داشتن کارت شناسایی برخی از چهره‌ها و استفاده از گریم، از مردم کلاهبرداری کرده است.

چقدر شباهت آخه؟

نکته اینجاست که این فرد کلاهبردار یا کلاه‌گذار، هم خودش را به جای محسن هاشمی جا می‌زده، هم مجید قناد. بعد از این اتفاق ما عکس این دو عزیز دل دوستانشان را برداشتیم که به دنبال شباهت‌هایشان بودیم. البته هنوز هم در حال گشتنیم و اگر کسی شباهتی پیدا کرد ما را هم مطلع کند!

احتمال دارد همین آقای کلاهبردار (انتظار که ندارید کلاهبردار خانم باشد و جای آقای قناد و آقای هاشمی بازی کند؟) به دلیل حرف‌های اطرافیان، به این دام گرفتار شده باشد. وگرنه خودش از کجا می‌دانست شبیه ده نفر آدم متفاوت است؟ هر آدمی نهایتا خود را شبیه یک نفر می‌داند.

حقه چه بود؟

هنوز مشخص نیست شگرد او برای پول گرفتن از مردم چه بود. مثلا به مردم گفته است من پول کرایه می‌خواهم بروم سازمان صدا و سیما و کیف پولم همراهم نیست!» یا «یک پول داری برای شورای شهر صبحانه بگیرم با دوستان بخوریم؟» یا شاید هم «برای تصویب یک طرح در شورا پول لازم داریم، کمک می‌کنی؟».

شاید هم به آنها وعده پست‌های مدیریتی در شهرداری داده است؟ یا به برخی قول داده است بعد از آنکه تمام بازیگران مجری شدند، آنها را مجری کند؟

 حرف ما هم همین است

به نظر ما سوال اساسی همان حرف آقای محسن هاشمی است که در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره این اتفاق گفت: «من خودم وقتی از کسی پول می‌خواهم به من نمی‌دهند، چطور به این فرد پول داده‌اند؟»

پایان پیام

کد خبر : 97777 ساعت خبر : 9:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97777
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات