مسئولان، فرزندان خود را معرفی کنند

غلامرضا انصاری با نام بردن از فرزندان برخی مسئولان، پیشنهاد عجیبی داده است.

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: نامه‌گاری شیوه بزرگان است. ما هم به بزرگان نامه می‌نویسیم.

جناب آقای دکتر غلامرضا انصاری

سلام علیکم

ضمن آرزوی بهروزی برای آن جناب، به اطلاع شما می‌رسانیم که ما جوانان فرودست همواره از مطالعه متن‌های شما چه در توئیتر و چه در سایر فضاهای مجازی بهره می‌بریم و از هوشمندی و نکات مطروحه در پیام‌های شما که در عین اختصار، حرف دل ما را به زبان می‌آورید، دست از پا نمی‌شناسیم.

بهانه این نامه‌نگاری، پیام اخیرتان درباره قانون عدم به کارگیری بازنشستگان در پست‌های دولتی است. آنجا که با نام بردن از فرزند چهره‌ شناخته شده، پیشنهاد به کارگیری او را در سمت سخنگویی دولت مطرح نموده‌اید.

بدون شک نه فقط این عزیزان که تمامی فرزندان مسئولان، کمتر از پست مدیریتی، برازنده‌شان نیست. و ما ضمن تایید پیام شما تاکید می‌کنیم که اگر از مدیرکلی سمتی پایین‌تر پیشنهاد شود، باید بدون فوت وقت، با پیشنهاد‌دهنده برخورد صورت گیرد. چرا که بی‌حرمتی به فرزند مسئولان، بی‌حرمتی به کل ایران است!

جناب دکتر انصاری

شایسته است جنابعالی فورا پیشنهاد طرحی دوازده فوریتی به دوستانتان بدهید تا هر مسئول بازنشسته، حداقل سه فرزند خود را جهت تکمیل صندلی خالی پیشنهاد کند تا خدایی نکرده آن صندلی به دست نالایقانی همچون ما نیفتد.

اگرچه بعید است این طرح فوق‌العاده به تصویب برسد و حتی کس دیگری آن را مطرح کند، اما در ادامه آن پیام، تیری است در تاریکی. شاید کارگر افتد.

خوشبختانه فرزندان مسئولان، چنان خاطره خوش از خود به جا گذاشته‌اند که هنوز این شادمانی در فضای مجازی مشاهده می‌شود.

در صورت عدم تایید این طرح، لازم است تا احزاب، همچون گذشته در ارائه لیست برای انتخابات گوناگون، نام فرزندانشان را فراموش نکنند تا جوانگرایی به درستی اتفاق بیفتد.

امیدتان برقرار
بی خبر از دنیا

پایان پیام

کد خبر : 98095 ساعت خبر : 8:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98095
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات