کتاب سفر روح گزارشی است از آنچه بعد از مرگ بر سر روح ما می‌آید

کتاب سفر روح (سیری در جهان‌های معنوی و دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم) کتابی است نوشته مایکل نیوتن و ترجمه محمود دانایی که در سال ۱۳۸۵ از سوی نشر نیکو منتشر شده است.

پایگاه خبری گلونی؛ سمیه باقری حسن‌کیاده: باور بفرمایید اصلا قصد لرزاندن چهار ستون بدنتان را ندارم. اما خودتان قضاوت بفرمایید؛ آیا این که از همه موضوع‌ها کتاب معرفی کنم اما روووح! را نادیده بگیرم کار درستی است؟

طبیعی است که هر انسان شجاع و فرهیخته و کتاب‌خوان ‌و کتاب‌نخوانی می‌گوید خیر.

کتاب سفر روح (سیری در جهان‌های معنوی و دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم) کتابی است نوشته مایکل نیوتن و ترجمه محمود دانایی که در سال ۱۳۸۵ از سوی نشر نیکو منتشر شده است.

آن‌چه در ای کتاب می‌خوانیم حاصل تحقیقات دکتر مایکل نیوتن (روانشناس) است که طی چهل سال درمان و بررسی صدها مورد خاص به دست آمده است.

در این میان او که اهم توجه خود را به حالات گوناگون روان و روح معطوف کرده به مواردی از حالات روح و عالم برزخ و کیفیات گوناگون آن دست یافته است که جای تعمق دارد.

وی نتایج تحقیقات خود را در این سال‌ها از طریق تدریس در دانشگاه‌های آمریکا و شرکت در سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس‌های متعدد در اختیار علاقمندان قرار داده است.

دکتر مایکل نیوتن، در مؤسسات مختلف آموزش عالی آمریکا در رشته‌های بهداشت فکر و روان تدریس کرده است و سال‌هاست که به کار هیپنوتراپی نیز اشتغال دارد.

وی از طریق ضبط و ثبت گفتار افرادی که به خواب مصنوعی فرو برده شده‌اند، به حقایقی در مورد تکامل روحی انسان و مکانی که روح‌ها در فاصله بین زندگی‌های متوالی خود به آنجا می‌روند، دست یافته است.

این نخستین کتابی است که با دسترسی به حافظه پنهانی و ضمیر ابرآگاه افراد متعدد، در مورد وضعیت روح پس از مرگ جسم و جزئیات برزخ نگاشته شده است.

سفر روح، گزارشی است درباره دنیای روح. این گزارشات شرح سرنوشت روح پس از مرگ و مراحلی است که روح طی می‌کند تا آماده شود و دوباره برای زندگی نوینی به عالم خاکی برگردد.

کتاب سفر روح اولین کتابی است که با دسترسی به حافظه پنهانی افراد متفاوت درمورد موقعیت روح پس از ترک دنیای خاکی و برزخ نوشته شده‌است.

سفر روح یکی از بهترین کتاب‌هایی است که خوانده‌ام و فارغ از همه انتقاداتی که گاه سطح این کتاب را تا حد مبتذل!! پایین آورده‌اند و تعریف‌هایی که آن را تا عرش بالا برده‌اند، پیشنهاد خواندن این کتاب را اینجا مطرح می‌کنم.

تکه‌هایی از کتاب سفر روح

روح ها غالباً علاقه زیادی به آنچه بعد از مرگ برای جسمشان رخ می‌دهد، ندارند.

آن‌ها علاقه دارند با عجله به سوی زیبایی‌های دنیای ارواح بشتابند، اما بعضی روح‌ها می‌خواهند تا چند روز(به مقیاس زمینی) در محلی که جسمشان مرده است، باقی بمانند.

 برای یک روح متوسط، جدا شدن ناگهانی از جسم حتی گاهی پس از یک بیماری دراز مدت، تکان دهنده است و سبب می‌شود که روح در لحظه مرگ جسم، از رفتن اکراه داشته باشد.

 روح ها واقعاً در مورد چگونگی دفن شدن جنازه خود، کنجکاوی زیادی ندارند اما احترامی که دوستان و بازماندگان برای خاطره و جسدشان قائل می‌شوند، برایشان خوشایند است.

دلیل اصلی که بسیاری از ارواح نمی‌خواهند بلافاصله مکان فیزیکی خود را ترک کنند این است که مایلند پیش از رفتن به دنیای ارواح ذهناً موجبات تسلی و آرامش افراد مورد علاقه خود را فراهم آورند.

 در جریان هیپنوتیزم ، سوژه‌های من ابراز سرخوردگی و ناامیدی می‌کنند از اینکه قادر نیستند با استفاده از انرژی خود، به نحو مؤثر با افرادی که به سبب مرگ آنها بی‌قراری می‌کنند، رابطه برقرار نمایند.

 وقتی یک روح تازه جدا شده راهی پیدا کند که به کمک آن بتواند موجبات تسلی خاطر عزیز زنده‌ای را فراهم نماید، آن وقت معمولاً راضی می‌شود هر چه سریع تر سطح کره خاکی را ترک کند.

پایان پیام

کد خبر : 97148 ساعت خبر : 5:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97148
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

کتاب سفر روح و سرنوشت روح یکی از تاثیر گذار ترین کتابهایی بود که خواندم کاش همه این کتاب رو بخونن و به آگاهی برسند