اپلیکیشن دانرو را برای گردش در خرم آباد دانلود کنید

پایگاه خبری گلونی برای این‌ که گردشگران مذهبی به راحتی بتوانند در شهر خرم‌آباد محل‌های مربوط به تاسوعا و عاشورای حسینی را پیدا کنند، در اپلیکیشن دانرو این مکان‌ها را جانمایی کرده است.

اگر قصد دارید برای دیدن آیین چهل منبر زنان خرم‌آبادی در روز تاسوعا به خرم‌آباد بروید و یا آیین گل را در صبح روز عاشورا از نزدیک ببینید، اپلیکیشن دانرو را نصب کنید و به راحتی این مکان‌ها را روی این اپلیکیشن پیدا کنید و در هر نقطه‌ای از خرم‌آباد که هستید، به وسیله گوگل مپ و به راحتی به سوی این اماکن هدایت شوید.

با جستجوکردن عبارت آیین گل در اپلیکیشن دانرو، قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین و مهمترین مکان‌هایی که در خرم آباد به این آیین اختصاص دارد را خواهید یافت.

محل‌هایی مانند میدان گپ، میدان سه سیک، محله درآقا در محله پشت بازار و محله باغ دختران که آیین ۴۰ منبر در روز تاسوعا در آن‌جا برگزار می‌شود.

اپ دانرو

امیدواریم که امسال بتوانید برای دیدن این مراسم مذهبی و کهن به شهر خرم‌آباد سفر کنید. بسیاری از عکاسان و مردم‌شناسان و آنهایی که کارهای پژوهشی و فرهنگی می‌کنند، در تاسوعا و عاشورا خود را به خرم‌آباد می‌رساننند.

اگر تا به حال این دو مراسم را از نزدیک ندیدید، حتما توصیه می‌کنیم که به خرم‌آ‌باد سفر کنید. اپلیکیشن دانرو را نه فقط برای گردشگری مذهبی در خرم‌آ‌باد، بلکه روی موبایل خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن دانرو را دانلود کنید

این اپلیکیشن بسیار کار راه‌انداز، ساده، سبک و به‌درد بخور است. پایگاه خبری گلونی بر روی همین اپلیکیشن برای نوروز ۹۸ برنامه‌های متعددی دارد.

پس هم با گلونی همراه باشید و هم با دانرو تا بتوانید استان لرستان را بگردید و از زیبایی‌های طبیعی آن و از مکان‌های باستانی و تاریخی‌اش دیدن کنید.

پایان پیام

کد خبر : 100401 ساعت خبر : 11:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100401
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات