حذف زهرا نعمتی یک خبر آشنا بود

حذف زهرا نعمتی به خاطر سهل‌انگاری مسوولان و دیر رسیدن به مسابقه.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خبر طبق معمول کوتاه است. کوتاه و تلخ و ایرانی. بله خبر ایرانی است. یعنی هم مربوط به ایران است و هم ایرانی است. یعنی خبری است که در ایران مخابره می‌شود. اما ترکیب خبر ایرانی می‌تواند کنایه‌آمیز هم باشد.

یعنی خبری که انگار فقط در ایران به وقوع می‌پیوندد. یعنی اتفاقی که معمولا حتی برای توسعه‌نیافته‌ترین کشورهای آسیا هم نمی‌افتد.

خبر کوتاه است. علی عالی خبرنگار ورزشی این طور توئیت کرده است: «حذف عجیب زهرا نعمتی به دلیل ناهار! مسئولان به نعمتی گفتند مرحله بعدی بازی‌های آسیایی در ساعت ۱۴ آغاز می شود و برو ناهار. در حالیکه حریفانش مشغول مبارزه بودند!»

ایسنا اما به نقل از سرمربی تیم ملی تیرو کمان درباره حذف زهرا نعمتی از بازی‌های آسیایی جاکارتا نوشته است: «او به دلیل رفتن به دستشویی سی ثانیه به مسابقه دیر رسید! وی افزود: من خود را مقصر می‌دانم که زمان را به درستی برای زهرا نعمتی تنظیم نکردم که به موقع در محل مسابقات حاضر شویم.»

حذف زهرا نعمتی به خاطر سهل‌انگاری

زهرا نعمتی اما گفته است: «مربی مقصر نیست، دیر رسیدم».

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص اتفاقات تیروکمان و حذف زهرا نعمتی به خاطر سهل‌انگاری مسوولان و دیر رسیدن به مسابقه گفته است: «پس از بررسی کامل و در فضایی غیراحساسی قطعا با مسببین این سهل‌انگاری برخوردخواهد شد. اکنون زمان آرامش است.»

حیرت‌آور اما واکنش مریم دباغ است. مریم دباغ، نایب رییس فدراسیون تیروکمان درباره این اتفاق که کاروان ایران را شوکه کرده است، گفت‌: «پیش می‌آید! در تایم اشتباه کردیم. به ما گفتند وقت استراحت است اما به نظر می‌رسد در اعلام تایم اشتباه کردند. از این اتفاقات پیش می‌آید.»

اینجا دیگر خبر کاملا ایرانی می‌شود. یعنی اگر اشتباه را امری ناگزیر بدانیم که ممکن است حتی برای تیم‌های منظم جهان نیز اتفاق بیفتد سخنان خانم نائب رئیس را نمی‌توان در کشوری دیگر جست‌وجو کرد. یعنی در کشورهای دیگر وقتی به هر دلیل چنین اتفاقی می‌افتد مسئولی پیدا نمی‌شود که بگوید پیش میاد!

حذف زهرا نعمتی از یک شانزدهم ریکرو انفرادی زنان اینجا پیش میاد!

پایان پیام

کد خبر : 99479 ساعت خبر : 5:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99479
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات