حضور فروزان در سه جشنواره بین المللی

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد در بخش مسابقه سه جشنواره بین‌المللی در کشورهای آمریکا و هند حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هشتمین دوره جشنواره Downtown Tyler در کشور آمریکا که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اکتبر ( ۱۹ تا ۲۲ مهرماه) برگزار می‌شود فیلم کوتاه «فروزان» را به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه خود به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین این فیلم کوتاه در پنجمین دوره جشنواره Bioscope Global از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ سپتامبر ( ۵ تا ۸ مهرماه) در شهر دهلی نو و چهارمین دوره جشنواره Shimla از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ اکتبر ( ۲۰ تا ۲۲ مهرماه) در کشور هند حضور خواهد داشت.

فیلم کوتاه «فروزان» که در انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم آباد) تولید شده است، داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچکش در روستا زندگی می‌کنند. او سعی می‌کند از خانواده‌اش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

عوامل فیلم کوتاه « فروزان » که در روستاهای اطراف خرم آباد فیلمبرداری شده است عبارتند از نویسنده و کارگردان: میرعباس خسروی نژاد، فیلمبردار: صادق سوری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مدیر تولید: فردوس خسروی نژاد، تدوین: میرعباس خسروی‌نژاد، صداگذار: حسین قورچیان، تصحیح رنگ: رضا تیموری، بازیگران: فروزان رضاییان، فریبا سگوند، عیدی علی نژاد، مریم احمدی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر خرم آباد).

پایان پیام

کد خبر : 100832 ساعت خبر : 0:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100832
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات