حواشی فراگیرترین رسانه کشور

حواشی فراگیرترین رسانه کشور

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: صداوسیما به عنوان فراگیرترین رسانه کشور یکی از مهم‌ترین حلقه‌های زنجیر فرهنگ‌سازی است.

اما این رسانه که با هزینه‌‌ی مردم اداره می‌شود، در این زمینه چندان موفق عمل نکرده است.

حواشی فراگیرترین رسانه کشور

گاهی دز مورد صداوسیما خبرهای شگفت‌انگیزی منتشر می‌شود. آخرین مورد آن هم نحوه پوشش و حضور خبرنگاران این رسانه در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.

فروغی مدیر شبکه سه درباره‌ی مطالبی که درباره نخریدن حق پخش بازی‌های آسیایی جاکارتا از سوی صداوسیما عنوان می‌شود، چنین توضیح داد: مهم خروجی کار است و اینکه پوشش بازی‌ها به بهترین نحو اتفاق بیفتد. فکر نمی‌کنم از این مفصل‌تر در شبکه سه و شبکه ورزش به پوشش بازی‌ها پرداخته باشیم. در واقع همه بازی‌ها را پر و پیمان پوشش می‌دهیم و نظرسنجی‌ها هم نشان می‌دهد که مخاطبان رضایت دارند.

همین گفته شایعات موجود را تقویت می‌کند.

خبرنگارانی که فقط در خیابان‌های شهر گزارش می‌دادند

همین رویه در جام جهانی هم نمود داشت. خبرنگارانی را می‌دیدیم که یا از جایگاه پرتی در میان تماشاگران و یا فقط در خیابان‌های شهر گزارش می‌دادند و مجوز حضور در جایگاه ویژه خبرنگاران را نداشتند.

دست به دست کردن کارت‌های خبرنگاری و یا استفاده گزارشگران صداوسیما از کارت خبرنگاری رسانه‌های غیر دولتی کم بود که دیروز خبر شاهکار آخر آنها یعنی بازداشت خبرنگار صداوسیما در جاکارتا و کشیده شدن پای سفارت ایران در این موضوع، در خبرگزاری‌ها منتشر شد.

پایان پیام

کد خبر : 99700 ساعت خبر : 11:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99700
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات