دختران قهرمانند اما مجوز پخش ندارند

تیم کبدی زنان ایران قهرمان آسیا شد اما مجوز پخش نداشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، با وجود مدال‌های زیادی که توسط زنان در بازی‌های آسیایی کسب شده ولی هنوز این بازی‌ها در تلویزیون مجوز پخش ندارد. لابد باید همه چیز پشت پرده و در پستوهای رقابتی اتفاق بیفتد.

واقعیت این است با وجود شبکه‌های اجتماعی و دست به دست شدن فیلم‌های مسابقات این کار واقعا عبث و بیهوده است اما برای مقام ورزشکارانی که تلاش می‌کنند برای دیده شدن و کسب موفقیت عمیقا درد آود است.

مگر می‌شود این بازی‌ها تماشاچی نداشته باشد؟ خب حتما دارد. حالا اگر این برنامه‌ها برای هم‌وطنان خودمان پخش شود اشکال دارد؟ اصلا نکند تماشای رقابت‌های خانم‌ها هم باعث منقلب شدن برخی افراد می‌شود؟

تیم کبدی زنان ایران قهرمان شد

اگر مسابقات زنان در عرصه‌های بین‌المللی اشکال دارد پس بهتر است از بیخ و بن جلوی این کار گرفته شود نه این‌که با چنین تصمیمات تعصبی نسبت به پخش کردن آن‌ها مخالفت‌ صورت گیرد.

یک جایی بالاخره بایستی این تناقض حل شود. پخش مسابقات در شبکه‌های سراسری نه تنها موجب دلگرمی ورزشکاران می‌شود بلکه باعث ایجاد انگیزه در کسانی است که به ورزش‌ به صورت حرفه‌ای فکر می‌کنند.

نمی‌شود در بنر و تیزرهای تبلیغاتی و فیلم‌های کوتاه دم از ارزش و مقام زن زد و در عمل مخالف آن بود.

زن‌ها در این جامعه پا‌به‌پای مردان در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی حضور دارند پس ورزشکاران زن هم حق دیده شدن دارند.

درست است که حالا در فضای مجازی دیده می‌شوند اما در تلویزیون هم باید این اتفاق بیفتد.

بدون مجوز پخش

زن‌ها هم از رسانه ملی حق دارند. ورزش در فوتبال و رقابت‌های مردانه خلاصه نمی‌شود. دیر یا زود باید این اتفاق بیفتد پس چه خوب است تلاش شود تا موفقیت‌های بزرگ از قلم نیفتد و با تصویری که در ذهن مردم می‌ماند جاودانه شوند.

پایان پیام

کد خبر : 99571 ساعت خبر : 11:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99571
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات