پرویز پرستویی طرف حق را گرفت یا طرف میلانی را؟

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: پرویز پرستویی یک اینفلوئنسر واقعی است. او در فضای مجازی یک تٲثیرگذار واقعی است.

او را به اظهارنظرهای سنجیده و قرار گرفتن در کنار مردم می‌شناسیم. صفحه‌اش از همه دردهای جامعه می‌گوید؛

از زندانیانی که برای کمک به آنها باید یک یا علی بگوییم تا گفتن از گرانی و رکود و پدرهای خانه نشین و حمایت تمام قد از هنرمندان تا کودک آزاری و حمایت از تیم‌های ورزش را می‌توانیم در صفحه‌اش پیدا کنیم.

پرویز پرستویی متعلق به همه ماست

خط و ربطش مستقل است و مردم همه طیف‌ها و احزاب دوستش دارند و برای یک هنرمند این نهایت تٲثیرگذاری برروی جامعه است.

یک توهم توطئه عجیب

اظهرنظر پرویز پرستویی درباره تعطیلی نمایشگاه تهمینه میلانی اما کمی عجیب‌وغریب بود. بوی رودروایسی می‌داد. انگار برادر معنوی هنرمندان باشی و مجبور باشی از هر خطای آنها حمایت کنی. برای کسی با رزومه قوی حمایت از هنر اصیل این استوری هنوز هم عجیب و غریب است.

یک استوری جنجالی

پرویز پرستویی در یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: «به تمام دانشجویان هنر و متخصصانی که باعث تعطیلی نمایشگاه خانم میلانی شدن، تبریک می‌گم، یک شبه تمام سانسورچیان، دلواپسان و گروه‌های فشار را روسفید کردین.»

تکلیف مخالفان را معلوم کنید

این در حالی است که خود تهمینه میلانی، دانشجویان نقاشی که باعث تعطیلی نمایشگاهش شدند را اجیر‌شده از طرف آمریکا می‌داند، یعنی هویت مخالفان نادیده‌گرفتن کپی‌رایت در نمایشگاه میلانی از دلواپس تا ربات و جاسوس آمریکا در نوسان است.

ما توقع همان نجابت همیشگی را داریم

کاش پرویز پرستویی با همان متانت همیشگی طرف حق را می‌گرفت. میان دارانه عمل می‌کرد یا مانند خیلی‌ها اظهارنظر را مٶکول به نتایج تیم تحقیقات می‌کرد که روی تاریخ آثار کار می‌کنند.

این همان بهانه‌ای است که میلانی برای تعطیلی از دید او موقتی نمایشگاهش آورده است.

اینستاگرام پرویز پرستویی
اینستاگرام پرویز پرستویی

پایان پیام

کد خبر : 100685 ساعت خبر : 11:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100685
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

هنرمند گرامی جناب اقای پرستویی
شاید ضعف هنری ایشان در نقاشی چندان مهم نباشد چون این یک امر سلیقه ای است. چیزی که قابل اغماض نیست دزدی است. دزدی کم و زیاد، بزرگ و کوچک، محسوس و نامحسوس ندارد! دزدی، دزدی است!!! و اتفاقاً این کار از جانب یک هنرمند و نقاد اجتماعی خیلی شرم بر انگیز تر است. روحیه کاسبکارانه ما را دارد به کجا می برد؟