بلیت نیم بها غنیمت مخاطبان سینما

با اختصاص یک روز دیگر برای بلیت نیم بها متقاضیان بیش‌تری می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه‌شان را در سالن‌ و با هیجان خاص خودش تماشا کنند.

پایگاه خبری گلونی،‌ آرشین ساکی: اگرچه با وجود بلیت‌های ۱۵ هزار تومانی هم مخاطب‌های پر و پا قرص سینما سالن‌ها را در حد توان پر می‌کنند اما سه‌شنبه‌های نیم‌بها پای خیلی‌ها را به سینما کشانده و هر هفته در این روز بخصوص جمعیت زیادی جلوی پرده نقره‌ای می‌نشینند.

در جامعه امروزی ما که وضعیت اقتصادی روز به روز وخیم‌تر می‌شود طبیعی است که مردم بودجه کافی برای پرداختن به تفریحات و خوشگدرانی‌های فرهنگی نداشته باشند. پس همین باعث می‌شود خیلی‌ها از همین سینما رفتن نیز صرف نظر کنند.

بلیت نیم بها در شنبه

به گفته سخنگوی شورای عالی اکران با توجه به استقبال مردم از بلیت های نیم بها، تصمیم گرفته شده علاوه بر روزهای سه شنبه، سینماها روزهای شنبه هم بلیت نیم بها ارایه دهند.(+)

بلیت نیم بها و استقبال مخاطبان

با اختصاص یک روز دیگر برای بلیت نیم‌بها متقاضیان بیش‌تری می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه‌شان را در سالن‌ و با هیجان خاص خودش تماشا کنند.

قیمت کتاب که روز به روز در حال افزایش است، تئاتر دیدن که به یک تفریح لاکچری تبدیل شده، پس حداقل همین که امکان تماشای فیلم در سینما برای عده بیش‌تری فراهم شود اتفاق خوشایندی است.

فیلم‌های خوب با موضوعات اجتماعی خواه ناخواه تاثیر زیادی روی مخاطب خود می‌گذارد. حتی اگر مخاطب فقط به عنوان تفریح فیلم ببیند. همین تصمیمات به ظاهر جرئی اثرات مثبتش را خواهد گذاشت.

بسیاری از فیلم‌های اجتماعی که در کشور ساخته می‌شوند به تصویر کشیدن مشکلات طبقه متوسط و ضعیف جامعه است حال آن‌که همین قشر اغلب فرصت تماشای آن فیلم را هم ندارند.

مشکل اینجاست به تازگی قیمت سی‌دی فیلم‌هایی هم که به شبکه نمایش خانگی می‌آیند دو برابر شده و باز امکان خرید برای همه مردم وجود ندارد.

پایان پیام

کد خبر : 103611 ساعت خبر : 10:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103611
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات