محمدرضا ژاله خودشیفته است

محمدرضا ژاله خودشیفته است و مقصر ماییم که آن یک صفحه را می‌خوانیم و حرف‌های قلمبه‌ سلمبه‌‌اش را می‌بینیم و دنبال صفحه‌اش در اینستاگرام می‌گردیم تا فالوور‌هایش را بیشتر کنیم و صدای طبل تو خالی او را بلند‌تر.

پایگاه خبری گلونی، سمیه باقری حسن‌کیاده: بعضی‌ها آن‌قدر اعتماد به نفس دارند که باید به جای عکس‌شان خودشان را با میخ چسباند به دیوار.

یا مثلا داخل کهربا گذاشت‌شان تا فسیل شوند تا یادگار بمانند برای آیندگان.

نامش را کامل می‌نویسم. چرا که آن‌قدر اسم اختصاری در نشریات و فضای مجازی دیده‌ایم که اگر بگویم «م.ژ» قطعا به یاد محمد‌رضا ژاله می‌افتید و اگر بگویم «ه‌.ص» قطعا یاد روزنامه هفت صبح.

نام محمدرضا ژاله این خدای اعتماد به نفس را به خاطر بسپارید که با این که مدعی است «اگر به دنبال قشر فرهیخته در فضای مجازی می‌گردید سراغ صفحه بنده را بگیرید.»

و یا در بین اینفلوئنسرهای اینستاگرام خودش را بی‌رقیب می‌داند، اما حتی حاضر نشده که مصاحبه‌اش حضوری باشد نه کتبی.

بالاخره در مصاحبه حضوری فرهنگ لغت دست گرفتن و دنبال واژه‌هایی که ژست روشنفکری‌‌اش را بیشتر نشان دهد، امکان‌پذیر نیست؛ واژه‌هایی همچون انتلکت و پرسه در دهلیزهای روشنفکری و همنوع‌خواری روحی!

آخری‌اش که چهار ستون بدن من را لرزاند چه برسد به ستون‌های فالوورهای پروپاقرص‌اش.

محمدرضا ژاله خودشیفته است

بی‌شک آدمی که خود را «ناقض منطق ضرب‌المثل یک دست صدا ندارد» می‌داند و معتقد است که مخاطب روشنفکر، تاکید می‌کنم مخاطب روشنفکر، با ویدیو‌هایش همزاد‌پنداری می‌کند و رویکرد سایکودرام ویدیوهایش مسبب جهت دار کردن ذهن مخاطب به سمت اعتلای جایگاه انسانیت در قالب انسان برتر است، جز یک خودشیفته‌ تمام عیار لقب دیگری نمی‌تواند به خود اختصاص دهد.

او که مقصر نیست. مقصر همان‌هایی هستند که شوخی شوخی به حرف‌های یک خودشیفته می‌خندند و او جدی جدی معروف می‌شود و جدی‌تر جدی‌تر خودش را گم می‌کند و باورش می‌شود که کسی است.

 مقصر روزنامه‌ای است که وسط این همه مشکلات اجتماعی و اقتصادی، وظیفه‌اش را به اندازه یک صفحه فراموش می‌کند و به اویی که از توخالی است مجال خودنمایی می‌دهد.

مقصر ماییم که آن یک صفحه را می‌خوانیم و حرف‌های قلمبه‌ سلمبه‌‌اش را می‌بینیم و دنبال صفحه‌اش در اینستاگرام می‌گردیم تا فالوور‌هایش را بیشتر کنیم و صدای طبل تو خالی او را بلند‌تر.

پایان پیام

کد خبر : 103703 ساعت خبر : 11:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103703
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

درود دوست عزیز…اینکه شما چطور فردی رو توصیف میکنید و از اون روند کاریش بیان میکنید به این بستگی دارد که فکر و افکار شما ذهنیتتان را به چه بعدی از فرد فرا میخواند:) ایشان تا به امروز با پیجشون نه به بشر و نه محیط زیست و حیوانات و…چه بسا هیچ که آسیب نزده بلکه دعوت به صلح و زیبایی کردن:) بیاید کمی مهربان و دل صاف باشیم هموطن♡

چقدر حسودی تو – معلومه خیلی سوزونده تو رو که اینقد از دست ژاله شاکی هستی – آخه به توچه که اینطوری میخواد مشهور بشه – خود اعتماد بنفس بالاش یه ویژگی مثبته – یه کم فرهنگ همنوع دوستی داشته باشیم – مثل کشورهای غربی که با روش های کمتر از اینم مشهور میشن و همه هم دوسش دارن