پاییز در انتظار چه آثاری در بازار جهانی کتاب باشیم

پاییز در انتظار کتاب هستیم. در این مطلب به معرفی چند کتاب مهم می‌پردازیم که در فصل پاییز وارد بازار کتاب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نقل از یو اس ای تودی، پاییز مهم‌ترین فصل سال برای کتاب‌هاست و ناشرین از آخرین فرصت خود را برای نشر آثار بهره می‌برند. مردم در پاییز در انتظار کناب خوب هستند.

نام‌های مشهوری چون میشل اوباما، ریس ویتراسپون، جان گریشام، استفن کینگ و جی.کی.رولینگ تنها چند نام مشهور هستند که در پاییز امسال آثار جدیدی به بازار کتاب ارائه می‌کنند.

«سفید کشنده» و «ویسکی در لیوان چای» نوشته جی. کی. رولینگ و ریس ویترسپون دو اثری هستند که در تاریخ هجدهم سپتامبر وارد بازار شدند و با استقبال فراوان خوانندگان روبه‌رو شدند.

«سفید کشنده» چهارمین کتاب از مجموعه «کورموران استرایک» است و داستان مرد جوانی است که به بریتانیا می‌آید و از پلیس درخواست می‌کند درباره جنایتی که معتقد است در کودکی شاهدش بوده است تحقیق کنند و سپس ناپدید می‌شود.

داستان ویترسپون، ستاره دنیای بازیگری و مینی سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» درباره علاقه‌اش به آشپزی است و از ریشه‌های جنوبی‌اش و علاقه مردم این خطه به آشپزی سخن می‌گوید.

«حساب و کتاب» نوشته جان گریشام در تاریخ ۲۳ اکتبر وارد بازار کتاب می‌شود.

داستان جنایی و جذاب دیگری از گریشام ۶۳ ساله درباره مردی است که روزی وارد کلیسا می‌شود و دوستش را که پدر روحانی کلیسا است بدون دلیل خاصی به قتل می‌رساند.

بی‌شک این اثر از گریشام هم در صدر پرفروش‌های یو اس ای تودی قرار می‌گیرد. درست مانند ۳۳ اثر قبلی نویسنده آمریکایی که در صدر فهرست پرفروش‌های این مجله قرار گرفتند.

پاییز در انتظار کتاب

«شدن» عنوان کتاب خاطرات میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده است و در تاریخ شانزدهم نوامبر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

داستان زندگی وی از کودکی و همچنین سال‌های زندگی در کاخ سفید به عنوان یک مادر و همسر رییس‌جمهور در این کتاب روایت شده است.

کتابی که چند ماه پیش به دلیل قرارداد ۶۵ میلیون دلاری میشل و باراک با انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» خبرساز شده بود.

«تکه‌ها» نوشته سالی فیلد چند روز پیش و در تاریخ ۱۸ سپتامبر وارد بازار کتاب شد.

داستان زندگی خانم بازیگر، کودکی‌اش، و راهی که در هالیوود طی کرد تا به دوبار نامزدی بهترین بازیگر زن در جایزه معتبر اسکار دست یابد.

«ارتفاع» نوشته استفن کینگ دیگر کتاب مهمی است که پاییز و ۳۰ اکتبر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. داستان ۱۶۰ صفحه‌ایِ «ارتفاع» درباره مردی است که به شکل عجیبی در حال کاهش وزن است.

همه پاییز را در انتظار کتاب نمانید و چند کتاب خوب بخرید یا از کتابخانه امانت بگیرید و بخوانید.

پایان پیام

کد خبر : 101696 ساعت خبر : 6:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101696
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات