پیش فروش خودرو عاقبت به دادگاه کشیده شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دادستان تهران با اشاره به مفتوح شدن ۱۷ پرونده در رابطه با پیش فروش خودرو گفت: حداقل ۸۵۰۰ نفر در پرونده‌های پیش فروش خودرو شاکی هستند و ۴۹۰ میلیارد تومان ادعای پول اتومبیل‌ها شده است.

این‌که وجود خودرو در زندگی‌های ضرب‌الاجلی و دقیقه نودی ما که مجبوریم کلی مسیر را در طول روز طی کنیم، ضروری است را باید پذیرفت ولی این روزها خریدن خودرو معمولا با هدفی غیر از این نیاز صورت می‌گیرد.

با پایین آمدن ارزش پول رایج کشور خیلی از مردم به این فکر افتادند دارایی‌های نقدی‌شان را به سرمایه تبدیل کنند. با بالا رفتن عجیب قیمت خودرو، این وسیله هم به یکی از گزینه‌ها تبدیل شد.

هر فرد یک شرکت خودرو

از آن‌جایی که در چنین شرایطی سودجویان آماده استفاده از شرایط و ماهیگیری از آب گل‌آلود هستند این شد که هر کسی یک شرکت به نام فلان خودرو تاسیس کرد و اقدام به فروش و پیش فروش نمود. آن هم با چه سرعتی.

خیلی از مردمان حریص ما هم که کلا مثل آهنربا جذب کالاهایی می‌شوند که قیمت‌شان روز به روز افزایش می‌یابد طبق انتظار هجوم بردند برای خریدن خودروهای پیش فروش شده.

نتیجه این طمع‌های سودجویان و حرص مردم ما می‌شود این ۸۵۰۰ نفر شاکی که در خبر خواندیم.

پیش فروش خودرو و هر چه بود!

وقتی در سایت‌های معتبر فروش خودرو تعداد زیادی از مردم برای خرید خودرویی که حتی اسمش را نمی‌دانند پول واریز می‌کنند و منتظر می‌مانند پس خرید کردن از این شرکت‌ها که حتما راه و شیوه مجاب کردن مشتری را هم به خوبی می‌دانند اصلا بعید نیست.

هنوز وضعیت کسانی که در پروژه سرمایه‌گذاری در بانک‌ها متضرر شدند مشخص نشده که قربانیان فروش خودرو هم به آن اضافه شد.

بهتر است در این اوضاعی که هرکس یه فکر تامین هزینه از جیب دیگری است کمی حواس‌مان را بیش‌تر جمع کنیم و در سرمایه‌گذاری‌هایمان عواقب کار را بسنجیم و شتابزده رفتار نکنیم.

پایان پیام

کد خبر : 103982 ساعت خبر : 11:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103982
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات