آمبولانس لاکچری

این تصویر که می‌بینید درون یک آمبولانس لاکچری در خیابان ونک است.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپادر خبرها خواندیم که افراد ثروتمند در روسیه از آمبولانس‌های تقلبی برای گیر نیفتادن در ترافیک استفاده می‌کنند. طبق تصویری که منتشر شده است درون این آمبولانس‌ها خیلی خوب است!

متاسفانه کم کاری برخی از فعالان فضای مجازی موجب شد تا این افتخار نصیب کشور روسیه شود. اما از آنجایی که ماهی را هر زمان که دلمان خواست می‌توانیم صید کنیم و به کسی هم ربطی ندارد، پیشنهاد می‌شود این تصویر با نمونه متن‌های زیر در فضای مجازی بازنشر گردد تا اندکی جبران این کوتاهی شود.

این تصویر که می‌بینید درون یک آمبولانس در خیابان ونک است. این آمبولانس هر روز از خط ویژه اتوبوس استفاده می‌کند. واقعا باید تاسف خورد به حال ما مردم. باز هم بگید به آمبولانس‌ها راه بدید.

تصویر عجیب آمبولانس لاکچری

این تصویر یک خونه نیست، تصویری است که دوست پسرخاله خودم، امروز صبح قبل از ساعت شش صبح از درون یک تاکسی گرفت. شاید فکر کنید این تاکسی بزرگتر از تاکسی‌های معمولی باشه، در صورتی که اصلا اینطوری نیست و فقط به نظر می‌رسه. این تاکسی‌ها فقط برای افراد خاص است.

ترامپ از پس فردا تمامی موتورهای آمریکا رو این شکلی می‌کنه. خودش گفته تمامی موتورهای دیگه حق جابجایی مسافر ندارند. این حرکت، انقلابی رو در صنعت موتوری ایجاد می‌کنه. بعد بگید آمریکا بد است.

فردا که از مسافرت به یکی از کشورهای همسایه برگشتم، این تصویر رو گرفتم. البته این خونه مربوط به اونایی است که مخالف ایران هستند. ببینید چه امکاناتی براشون فراهم شده. برید حسرت بخورید.

این تصویر قدیمی نیست. صد سال پیش در ایران کالسکه‌ها این شکلی بودند و هر خونه‌ای هم سه تا از اینها داشت. اما امروز ما مجبوریم سوار چی بشیم. چی بودیم چی شدیم.

دوستان این تصویر رو بابابزرگ دوستم در یک کتاب دیده و در تمام منابع هم اسمشون اومده. البته الان در همه کتاب‌ها سانسور شده. این تصویری است که دو هزار سال پیش در خوابگاه دانشجویان و با دوربین عکاسی که آن زمان ساخته شده بود، گرفته شده است. این هم تخت یک دانشجوی ترم اولی است.

پایان پیام

کد خبر : 105382 ساعت خبر : 11:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105382
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات