جوانان برای گرفتن پست مدیریت صف کشیدند

به من گفتند اشتباه آمده‌اید. بروید نهاد ریاست جمهوری و بگویید راهنمایی‌تان کنند تا پست مدیریت بگیرید. این سازمان ارتباطی به دولت ندارد.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپارئیس جمهور در جلسه دولت گفته است: جوان‌ها باید بیایند و مدیریت‌ها را به عهده بگیرند.

بعد از این جمله، جمعی از جوانان برای گرفتن پست‌های مدیریتی به سازمان‌های مختلف مراجعه کردند. نتیجه را از آنها جویا شدیم.

جوان سی ساله: بعد از سخنان رئیس جمهور به یکی از سازمان‌ها رفتم که از همان ابتدا با برخورد خوش کارمندان آنجا روبرو شدم.

حتی مدیر آن سازمان هم به استقبال من آمد و برایم آرزوی موفقیت کرد. اطلاعات من را گرفتند و قرار شد در روزهای آینده به من تماس بگیرند تا پست مدیریت را تحویل بگیرم.

جوان ۲۸ ساله: آنجا کسی به حرف من گوش نمی‌داد. من هم مجبور شدم با صدای بلند، سخنان رئیس جمهور را به آنها یادآوری کنم.

بعد یکی از کارمندان آمد و با تایید سخنان رئیس جمهور گفت: متاسفانه ما رئیس نداریم که ایشان بتوانند جایشان را به شما بدهند. قول می‌دهیم به محض آنکه جلسه معارفه مدیر جدید برگزار شد، این مورد را به اطلاع ایشان هم برسانیم.

پست مدیریت را از ریاست جمهوری بگیرید

جوان ۳۱ ساله: به من گفتند اشتباه آمده‌اید. بروید نهاد ریاست جمهوری و بگویید راهنمایی‌تان کنند. این سازمان ارتباطی به دولت ندارد.

جوان ۲۷ ساله: در جایی که من رفتم، آنقدر پست‌های مدیریتی پیشنهاد دادند که برای انتخاب با مشکل مواجه شدم. امیدوارم دولت اجازه دهد تا از مشاوران باتجربه بهره بگیرم تا در انتخاب خود اشتباه نکنم.

جوان ۲۹ ساله: متاسفانه اجازه ورود ندادند. مدیر مجموعه تلفنی گفت بیا بنشین و جایم را بگیر. اما منشی او اجازه نداد. به نظرم جوانان باید ابتدا از منشی‌گری مدیران شروع کنند.

جوان ۱۴ ساله: خوشبختانه از همان ابتدا که نام بنده را شنیدند، اتاق مدیریت من را آماده کردند. فکر کنم خودشان سخنان رئیس جمهور را شنیده بودند. خوشحالم که مدیران به راحتی به جوانان و حتی نوجوانان بها می‌دهند. قرار شد سلام‌شان را به پدرم هم برسانم.

پایان پیام

کد خبر : 106113 ساعت خبر : 10:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106113
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات