رونق اجاره نشینی یا رونق مسکن؟

پایگاه خبری گلونی، بیتا اسماعیلی: یک زمانی که احتمالا جز تاریخ شفاهی کشور بوده است اجاره نشینی جز خوش نشینی محسوب می‌شده است و صاحب‌خانه‌ها در به در به دنبال مستاجر می‌گشتند، ولی مستاجری وجود نداشت.

حتی کم کم یک عده از صاحب‌خانه‌ها به صرافت این افتادند که برای مستاجرها امکانات رفاهی مانند سونا و جکوزی مهیا کنند تا مستاجرشان خانه را رها نکند که بعدا آلاخون والاخون نشوند و دنبال کسی بگردند که بیاید در خانه‌شان سکنی گزیند.

اجاره نشینی و انتقام صاحبخانه

ولی الان خدا رو شکر این مشکلات مرتفع شده است و وضعیت طوری شده که صاحب خانه‌ها دارند انتقام تاریخی خودشان را می‌گیرند و طوری مستاجر را کشون کشون به دنبال خودشان می‌کشانند که عرفا به دنبال نور معرفت نمی‌گشتند.

ولی ماجرا به همین جا ختم نشد کم کم شاهد رونق بازار مسکن بودیم و  هرکسی که خانه‌ای داشت، می‌کوبید و می‌ساخت. آنقدر کوبیدند و ساختند که کلا شهر ساییده شد و الان بحمدالله در شرایطی به سر می‌بریم که تعداد صاحب‌خانه‌ها از مستاجرها بیشتر شده  و این روند هم با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

حل مشکل مسکن با نگاه جدید

ولی از آنجایی که مشکل مسکن یکی از علل ازدواج نکردن است کم کم تمام مردم با یک عزم ملی به حل این مشکل رفتند و خانه‌های کلنگی خود را ساختند.

با این رونقی که در بازار مسکن شاهد هستیم، به روزی خواهیم رسید که هر کس یک واحد هشتاد متری را به ده قسمت تقسیم کرده و از ده متر یک واحد مجزا در بیاورد.

ولی هم اکنون با معضل جدیدی روبرو هستیم به نام نبود ساختمان کلنگی و افزایش خانه‌های خالی در کشور که آن هم با تصویب مالیات برای صاحب خانه‌ها به حمدالله حل شده است و دوباره شاهد رونق بازار مسکن هستیم.

پایان یام

کد خبر : 104723 ساعت خبر : 11:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104723
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات