نبض بازی در دست هشتگ توییتری

یکی از جالبترین حواشی بازی پرسپولیس کاشیما به نمایش درآمدن هشتگ توییتری در زیر چتر فیلترینگ بود که توجه همگان را به خود جلب کرد!

پایگاه خبری گلونی، زهرا بزرگی: یکی از جالبترین حواشی بازی پرسپولیس کاشیما به گفته و دستور مدیران کنفدراسیون آسیا به نمایش درآمدن هشتگ‌های توییتری در زیر چتر فیلترینگ بود که توجه همگان را به خود جلب کرد!

پس بدون هیچ ترمزی، بحث را وارد پنالتی می‌کنیم و با یک ضربه آزاد به همه حواشی پایان می‌دهیم!

اما از کجا و چی شروع کنیم؟ شرح بازی؟ یا سوت داور یا سوتی مدیران؟ و یاهشتگ Acl؟

برای به هدف زدن باید قدرتمند همه جوانب را در نظر بگیریم. حتی اگر گل بخوریم یا مساوی ببازیم!

شرح بازی

اگر بخواهیم به بازی بپردازیم، فقط یک جمله از بزرگان می‌گوییم و تریبون را واگذار می‌کنیم به بقیه دوستان…

بزرگی می‌گوید: همه تیم‌های رقیب در برابر پرسپولیس برانکو، ناچار به تغییر وضعیت از حالت پیش رو به حالت پشت و رو هستند! البته در بازی برای یک رنگ‌تر شدن، ما هم به حالت پشت و رو تغییر جهت دادیم!

سوت داور

درباره شرح ما وقع سوت داور باید گفت: این دمیدن و نفس در سوت انداختن همانند نفس یک نوزاد بعد از به دنیا آمدن در بازی امشب باارزش بود!

البته به شرطی که بعدش به گریه ختم نشود. ولی خب ختم شد و به قول شاعرگفتنی حالا من از دماغ و دهن گریه می‌کنم!

از جهت دیگر هم، این سوت با ارزش و تاثیرگذار بود، چرا که با آغاز این سوت شاهد به پایان رسیدن هشتگ‌های هموطنان عزیز در نمایشگرهای استادیوم بودیم و نیمی از جذابیت‌های بازی در همان ابتدا به انتها رسید!

سوتی باکیفیت مدیران

سوتی داده شده از جانب ما سوتی حساب می‌شود! می‌پرسید چرا؟ چون معلوم است دیگر این بحث فیلتر و فیلترشکن و تحریم‌های وارده  فقط سهمیه‌ای بود که به ما تعلق گرفت و متاسفانه یا خوشبختانه این موارد به سمت بالا و افراد بالاتر از آن تسری پیدا نکرد!

فقط یک سئوال بی‌جواب باقی می‌ماند و آن اینکه اگر توییتر و دیگر فضاهای مجازی ممنوع است، چرا این تابلو ممنوع بودن فقط در بزرگراه زندگی برخی افراد نصب شده است؟

بله، گویا اشاره می‌کنند که تابلو در حال ساخت است و قرار است به زودی نصب شود و امیدوار باشید! گرچه باید در پاسخ گفت:

امیدوار بود آدمی به خیر کسان

مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان!

هشتگ توییتری Acl فینال

این هشتگ‌ها امشب از خود بازی هم بیشتر تماشاچی داشت و نبض بازی امشب در چنگالش بود.

ولی ای کاش با این هشتگ توییتری می‌توانستیم به مسائلی که خیلی وقت است در گلویمان مانده است هم اشاره کنیم. چرا که دیگر این حرف‌های ته‌مانده و جمع شده در گلویمان تبدیل به گواتری شده که خیلی وقت است دکترها جوابش کردند!

خب از بحثمان  دور نشیم، داشتیم می‌گفتیم. این بار که بازی تمام شد، اما برای دفعه‌های بعد می‌توانیم برای نمایش هشتگ‌هایمان در یک کاغذ متن خود را نوشته و با چسب زخم به دور تا دور استادیوم بچسبانیم که تا بعد از سوت که هیچ، بعد از بازی هم هیچ! برای بازی‌های آینده  هم حتی به یادگار بماند…

به امید اینکه روزی بیاید و در واقعیت هشتگ قهرمانی‌مان را جشن بگیریم و توپمان از نرده فیلتر قهرمان شدن رد شود و قلم تاریخ را به اسم خودمان ثبت کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 105946 ساعت خبر : 7:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105946
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات