وام مسکن به جای وام مسکن برای زوج جوان

پایگاه خبری گلونی، بهاره حاصلیان: به نقل از ایسنا زوج های جوان در تهران با پرداخت حدود ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می توانند ۱۲۰ میلیون تومان وام مسکن بگیرند.

تصور نکنید این خبر شامل حال تعداد محدودی زوج جوان است. زیرا نوع زوج‌ها در خبر تعیین نشده است. پس خبر شامل همه می‌شود. از زوج‌های جوان گرفته تا زوج‌های نیمه جوان و پانزده سال گذشته از زندگی مجرد و همچنین زوج‌های پیر، کلهم همه را شامل می‌شود.

و باز هم تصور نکنید که قرار است به هر زوج تهرانی ۱۲۰ میلیون تومان وام مَسکَن بدهند! خیر…

زیرا با ۱۲۰ میلیون تومان، زوج‌های در حال جدایی با توجه به قیمت سکه حتی نمی‌توانند از هم جدا بشوند چه برسد به اینکه خانه بخرند و کنار هم زندگی کنند.

قرار است به هر زوج ایرانی ۱۲۰ میلیون تومان وام مُسکِن بدهند. چون در حال حاضر ضروری‌ترین چیز برای هر خانواده مُسکِن است نه مَسکَن.

در واقع هر خانواده مجبور است با تغییرات و نوسانات هر چیزی در جامعه کنونی، یک مُسکِن استفاده کند تا بلکه آرامش پیدا کند و برای تغییر و نوسان بعدی آمادگی داشته باشد.

مثلاً هر روز می‌شنویم که قرار است بنزین مجدداً سهمیه‌بندی شود. بنابراین لازم است در همان شب بروز سهمیه‌بندی هر خانواده با مصرف ۴ مُسکِن به ازای هر نفر از اعضا، صف‌های طولانی پمپ بنزین را تاب بیاورند.

چرا وام مسکن برای زوج جوان

شاید برایتان سوال پیش بیاید چرا در این تغییرات باید برای مُسکِن «وام» در نظر گرفته شود؟

برایتان تفسیر می‌کنم. وقتی قیمت گوشت و برنج و روغن و میوه و سبزیجات و شیر و سایر لبنیات به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است، خرید آنها برای بیشتر اقشار جامعه ناممکن است.

به همین دلیل ویتامین‌ها و مواد معدنی بدنمان کاهش می‌یابد. بنابراین در برابر تغییرات و نوسانات کنترل خودمان را خیلی راحت از دست می‌دهیم و یا سردرد می‌گیریم و یا فشار خونمان بالا می‌رود. و فقط با مُسکن‌های خاصی که قیمت آنها نیز سر به فلک کشیده است، دردسرمان درمان می‌شود.

و چون قدرت خرید این نوع مُسکِن‌ها در حد و توان  زوج‌ها نیست، برایش وام در نظر گرفته شده است.

و همچنین این طرح مفید فقط برای زوج‌ها تعریف شده است تا به صورت بسیار نامحسوس، افراد مفرد جامعه به ازدواج تشویق شوند.

پایان پیام

کد خبر : 104990 ساعت خبر : 3:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104990
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات