پیامرسان داخلی و مسئله مردم

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاوزیر ارتباطات گفته است که مردم بر روی پیامرسان داخلی حساسیت دارند.

البته ایشان قبل و بعد از این صحبت‌ها هم توضیحات کاملتری ارائه دادند. اما از آنجایی که ما دوست داریم با ایشان شوخی کنیم و بقیه صحبت‌هایشان به شوخی ما آسیب می‌رساند، ترجیح دادیم به همین یک جمله بسنده کنیم و توضیح دهیم مردم چه حساسیتی بر روی پیامرسان داخلی دارند؟

تصویر در جمع پیامرسان داخلی

برخی از مردم دوست ندارند تا تصاویر شخصی خودشان به هر شکل ممکن بر روی پروفایل قرار دهند. بالاخره ایرانی جماعت نسبت به اینکه دیگران هر عکس او را ببینند حساسند. به خصوص در شبکه‌ای که می‌دانیم همه ایرانی هستند و چه بسا دوست و همسایه. اما در نرم‌افزارهای دیگر این حساسیت وجود ندارد. به هرحال آنها غریبه هستند.

پیام‌های سری مهم

برخی دیگر از مردم دوست ندارند تا پیام‌های خصوصی‌شان را که به دو دسته عاشقانه و منزجرانه تقسیم می‌شود و برای یکدیگر ارسال می‌کنند را ایرانیان دیگر ببینند. بالاخره مسئولانش ایرانی هستند و فارسی بلدند. اما نرم افزارهای خارجی که پایه فارسی ندارد. کسی هم در آنها زبان فارسی بلد نیست. پس به راحتی می‌توان هر حرفی زد. پس به درد کشورهای دیگر هم نمی‌خورد.

اسم محصول ایرانی خوب

برخی افراد هم حساسیت دارند که نکند با فعالیت زیاد در این نرم افزار، موجب از کار افتادن آن شوند. به هر حال برای یک محصول ایرانی خوب نیست که نتواند به همه نیازها پاسخگو باشد. به خصوص وقتی از صفر بر اساس دانش بومی ساخته شده است و هیچ گونه کپی‌برداری هم نشده است.

همه دوست ما

برخی افراد ترجیح می‌دهند که این نرم افزار توسط مردم سایر کشورها استفاده شود. بنابراین به جای که ایرانیان از بستر و سرمایه و این فضای ایرانی استفاده کنند، به دلیل حس همنوع‌دوستی و حضور در بازارهای جهانی، مردم کشورهای دیگر از این امکانات بهره بگیرند.

به هرحال افراد مختلف حساسیت مختلفی دارند. البته گروهی هم هستند که اصلا استفاده از این پیامرسان‌ها، به پوستشان آسیب می‌رساند. اینها زیادی حساسند که ما هم کاری با آنها نداریم.

پایان پیام

کد خبر : 105292 ساعت خبر : 10:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105292
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

گلونی جان اگر مردم هنوز کوچ نکردن به خاطره اینه که تلگراتم فیلتر نیست هاتگرام و تلگرام طلایی باز هستن اگر اینا رو ببندن میبینی مردم کوچ میکنن یا نه که انشالله قراره اذر ماه اینا هم بسته بشن ، تا وایبر بسته نشد مردم به تلگرام نیومدن.پس بهتره توی گپ یا سروش کانال ایجاد کنی چون ۵ پیام رسان از حمایت ها کنار گذاشته شدن و گپ و سروش که بیشترین امتیاز رو داشتن جایگزین میشن . راستی سری به کامنتی که مردم برای گپ نوشتن در گوگل پلی و بازار یا مایکت یا ایران اپس یا سیب اپ بزن ببین مردم در مورد گپ چی نوشتن. این حرف که مردم از پیام رسان ایرانی استفاده نمیکنن مسخره اس چون میبینیم ۳۰ نیلیون نفر دارن از تلگرام طلایی و هاتگرام استفاده میکنن با این که میدونن ایرانی هست