گرانی و بازار داغ کفش دست دوم
صفحات بسیاری در اینستاگرام هستند که کفش دست دوم و کارکرده میفروشند و کفشهای کارکردهشان را آن طور تبلیغ میکنند که فلان کفش فقط ۱۰ درصد کار کرده است، یا فلان کفش فقط ۲۰ درصد کار کرده است.
پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: گرانی دلار در ماههای گذشته تأثیرش را بر جامعه ایرانی گذاشته است. یکی از این تأثیرات را به صورت محرز و عیان در کفش میتوان دید.
همین حالا صفحات بسیاری در اینستاگرام هستند که کفشهای دست دوم و کارکرده میفروشند و کفشهای کارکردهشان را آن طور تبلیغ میکنند که فلان کفش فقط ۱۰ درصد کار کرده است، یا فلان کفش فقط ۲۰ درصد کار کرده است.
به ویژه کفشهای چکمه یا بوت و کفشهای مخصوص کوهنوردی این روزها بازار دست دوم فروشی گرمی دارند.
قیمت کفش خوب و اورجینال آنقدر بالا رفته است که بسیاری از مردم ترجیح میدهند که یک کفش کار کرده در حد نو بخرند.
این روزها در پاساژها و مغازهها میتوان فروشگاههایی را دید که فقط کفش کار کرده میفروشند.
این فروشگاهها اتفاقاً مشتری هم دارند. چون آنقدر قیمت کفش گران شده است که مردم ترجیح میدهند چهارصد هزار تومان را صد و پنجاه هزار تومان پول بدهند و یک کفش دست دوم در حد نو بخرند.
این صفحات کفشهایشان را با نمایش گذاشتن جعبه کفش تبلیغ میکنند تا به مخاطب یادآوری کنند که کفششان واقعا در حد نو است.
پایان پیام
کد خبر : 104603 ساعت خبر : 4:40 ب.ظ