۳۶۴ مصدوم در بازی پرسپولیس السد و تشنج بر اثر مصرف ترامادول

۳۶۴ مصدوم در بازی پرسپولیس السد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روز گذشته سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت ۲۷۴ نفر در حین تماشای بازی پرسپولیس  با السد خبر داد که از این تعداد ۲۷۰ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بخشی از سانحه دیدگان به علت تعداد جمیعت بالای تماشاگران و ازدحام جایگاه‌های تماشاگران دچار مصدومیت شدند. اگرچه تصاویر و گزارش‌های خبرنگاران نشان می‌دهد تعدادی از آنها به علت مصرف متادون، ترامادول و داروهای مشابه، نیاز فوری به درمان پیدا کردند.

حضور امدادگران از قبل از مسابقه

تشنج یکی از تماشاگران بازی پرسپولیس السد
تشنج یکی از تماشاگران بازی پرسپولیس السد

حضور بیست خودروی امدادی از جمله آمبولانس، موتورلانس و اتوبوس لانس از ابتدای بازی موجب شد تا امدادرسانی‌ها به سرعت انجام شود و بسیاری از آسیب دیدگان به صورت سرپایی مداوا شوند.

برگزاری مسابقات فوتبال همواره با حاشیه‌هایی همراه بوده است. این حاشیه‌ها در مسابقاتی که با استقبال فوتبالدوستان مواجه شود، بیشتر به وقوع می‌پیوندد.

کسانی که به ورزشگاه می‌روند از وضعیت سکوهای تماشاگران اطلاع دقیقتری دارند.

گفتگو با دکتر یپمان صابریان رئیس اورژانس تهران

آقای دکتر یپمان صابریان رئیس اورژانس تهران در برنامه دو کلمه حرف یواش امروز در رادیو جوان، درباره مصدومان و امدادرسانی مسابقه پرسپولیس و السد صحبت کرده است. اجرای این برنامه را  محمدرضا قلمبر برعهده داشت.

۳۶۴ مصدوم در بازی پرسپولیس السد

دو کلمه حرف یواش روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ده صبح از رادیو جوان موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز به صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه نگاهی طنز و انتقادی درباره موضوعات روز جامعه دارد که مخاطبان از طریق پیامک و تلفن در آن مشارکت می‌کنند.

گفتگوی رادیو جوان با دکتر پیمان صابریان را بشنوید:

برای دانلود این گفتگو اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 104388 ساعت خبر : 2:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104388
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

گزارش بسیار ناقص ست. حداقلی از خوانندگان ناآگاه به مصرف متادون و ترامادول را در نظر بگیرید و توضیحی راجع مصرف این داروها بدهید.
علت مصرف این حجم از دارو در چنین رویدادی چیست؟
فردی که ناشنواست چگونه باید جزییات را از فایل صوتی دریافت کند؟
آیا این گزارش/خبر تبلیغی برای یک برنامه‌ی رادیویی‌ست؟