با پول و بدون نوشتن حتی یک سطر نویسنده شوید

اگر فکر می‌کنید که همچنان علم بهتر از ثروت است باید خدمتتان عرض کنم که سخت در اشتباهید. با پول بدون نوشتن حتی یک سطر و فهم حتی یک کلمه نویسنده شوید.

پایگاه خبری گلونی، زهرا بزرگی: خبری که قرار است این بار گفته شود برای خیلی‌ها شاید بسیار خوشحال کننده باشد!

البته شرط برخوردار شدن از این خبر، نیاز به چند ورق پول می‌باشد! پس اگر جیب‌ها و حساب‌های بانکی شما عاری از هرگونه وجه نقد است لطفا از خواندن این خبر جداً خودداری فرمایید!

برای آن ها که در صندوقچه ژست‌نمایی تنها انتشار کتاب را کم دارند، برای آن‌هایی که می خواهند پُز نویسندگی بدهند و ژست همنشین بودن با قلم سر دهند، راحت‌ترین راه در کم‌ترین زمان ممکن و با ضمانت صد در صدی راه اندازی شد؛ تجربه نویسندگی بدون نوشتن و فهم یک سطر و با کمک همیشه مشکل‌گشایی چون (پول)!

داستان راستان ازاین قرار است که: چند روز پیش از شرکتی تماس گرفته شد مبنی بر این‌که اگر بخواهید کتاب‌هایی داریم که می‌توانیم آن‌ها را به اسم شما چاپ و منتشر کنیم!

بعد از چند پرسش و پاسخ، لیستی فرستاده و بعد گفته شد که با واریز کردن پول، به اسم شما این کتاب ها چاپ می‌شوند و شما به جمع نویسندگان پولی می‌توانید بپیوندید!

این قضیه به ما یادآوری میکند که پول همه چیز است!

بی تعارف، در زندگی ما آدم ها، پول از هر چیز دیگری بالاتر و بهتر بوده و در یک کلام، همه چیزِ زندگی است.

باور کنید پول، نه چِخ است، نه اوف است، نه پیف. بلکه خیلی والامقام و «چُخ عالی» می باشد و هر کس هم چشم دیدن آن را ندارد بسیار پفکی مغز و سوتی ده، است.

در نتیجه، ما جوانان و نوجوانان نباید گول حرف‌های پاپ کورن اندیشانی را بخوریم که هر روز توی گوش مان یک چیزی زمزمه می‌کنند و می‌خواهند هر جوری شده ما را از راه راست و درست منحرف بکنند، مانند همین مثل که می گویند پول چرک کف دست است!

امروزه دیگر برهمه واضح و مبرهن گشته است که پول حرف اول را می‌زند و از دست آن همه کاری ساخته است.

پس اگر فردا روزی کوکب خانم یا اکبر اقای سرکوچه شما اسم‌شان در لیست سوپر استارهای هنری در‌آمد هیچ تعجب نکنید، چراکه این روزها حساب های بانکی پل‌های هوایی هستند که می‌توانند یک شبه جهشی به سمت فراسوی لیاقت‌های‌مان بزنند!

با پول و بدون نوشتن حتی یک سطر نویسنده شوید

پایان پیام

کد خبر : 109248 ساعت خبر : 1:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109248
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات