تبلیغ بامیلو یا سرگذشت ناگوار جمعه سیاه
پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: بامیلو برای تبلیغ بلک فرایدی یا به قول خودش«حراجمعه» دست به ابتکار عجیب و غریبی زد و با یک فیلم مرزهای تبلیغات را به هم گره زد.
با دیدن این تبلیغ یاد فیلم سرگذشت ناگوار افتادم.
سرگذشت ناگوار یا بدبیاریها فیلمی کمدی سیاه به کارگردانی برد سیلبرلینگ ساخته شده از روی سه کتاب اول داستانهای بدبیاریها به قلم لمونی اسنیکت در سال ۲۰۰۴ میلادی و محصول آمریکا است.
به نظرم کارگردان هم خیلی به این فیلم علاقه داشت و تمام تلاش خودش را برای ناگوار کردن فیلمش انجام داد.
کدام قسمت فیلم تبلیغ حراج را نشان میدهد
چند ثانیه که از فیلم گذشت فکر کردم برای نشان دادن مضرات موبایل است و میخواهد با این شیوه خشن، شوک وارد کند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و مردم کمتر سراغ موبایل بروند.
با خودم گفتم عجب ویدئو تاثیر گذاری واقعا موبایل چیز مخربی است. ولی وقتی متوجه شدم تبلیغ حراج بامیلو است واقعا شوکه شدم.
دو سه بار دیگر فیلم را دیدم باز متوجه نشدم کجایش تبلیغ حراج را نشان میدهد.
انتقاد کاربران فضای مجازی به فیلم تبلیغاتی
از نظر کاربران فیلم بسیار خشن بود و بعضیها هم به ضد زن و زن ستیز بودن فیلم اشاره کرده بودند. ضد زن بود یا نبود را نمی دانم. راستش از این چیزها زیاد سر در نمی آورم.
ولی خشن بودن را کاملا قبول دارم. نمیدانم چرا هر کدامشان که دنبال حراج رفتند مردند؟ بهتر نبود آخرش کمی لطیفتر تمام میشد. اصلا بهتر نبود از اول کمی لطیف شروع میشد؟
تبلیغ بامیلو یا سرگذشت ناگوار جمعه سیاه
این بنده خداها که مردند و دستشان از دنیا کوتاه شد، حالا چجوری میخواهند بروند خرید و از حراج شگفت انگیز لذت ببرند؟
از کارگردان محترم فقط یک سوال دارم، دوست عزیز! خدایی خودت متوجه شدی چی شد؟ نه خدایی متوجه شدی؟
پایان پیام