شرکت سایپا بعد از شکایت از رضا رفیع چه انتظاراتی دارد تا برآورده کنیم

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: آقای رضا رفیع، نویسنده، طنزنویس و مجری گفته است شرکت سایپا از ایشان به دلیل توهین به پراید شکایت کرده است.

 اینکه شرکت سایپا در میان این همه جوک و لطیفه روزانه که درباره محصولات باکیفیتش ساخته می‌شود، چرا آقای رفیع انتخاب کرده است حتما به دلیل تأثیرپذیری ایشان است.

اما ای کاش متن شکایت سایپا را می‌دانستیم تا بدانیم دقیقا از کدام عبارت یا جمله شکایت کرده که توهین بوده است.

وگرنه به نظر ما ماجرا مثل این است که فردی اسم خودش را بگذارد فلان (می‌ترسم مثال بزنیم فردا از ما هم شکایت کند)، بعد هرکس او را به نام صدا بزند، برود شکایت کند! در حالی که باید برود و نام خودش را تغییر دهد.

انتظارات شرکت سایپا

با توجه به آنکه معمولا انتظارات خودروسازان وطنی مثل برخی دیگر، با انتظارات ما مردم عادی تفاوت زیادی دارد، احتمالا سایپا انتظار چنین واکنش‌هایی را داشت:

یک. افرادی که پراید دارند، با اعلام همبستگی با سایپا، دست به اعتصاب سراسری بزنند و تا زمان عذرخواهی و محاکمه آقای رفیع، فعالیت خود را متوقف کنند. یا در خیابان‌ها بیایند و با به صدا درآوردن بوق، اعتراض مدنی داشته باشند.

دو. افرادی که عضوی از خانواده‌شان پراید دارند، با راه انداختن یک کمپین و جمع کردن امضاء، از مردم بخواهند تا این سخن را محکوم کنند. حتی برای محکم‌کاری، نام خودروهای پرادو و سایر نام‌هایی که مشابه پراید است را هم بیاورند.

سه. افرادی که در دو دسته قبلی قرار ندارند، ماشین خود را آتش بزنند و با رفتن به سایت سایپا، اقدام به ثبت نام خودروی پراید کنند. شرکت سایپا باید از همین الان سایت خودش را برای فرصت دادن ۱۰ ثانیه‌ای جهت ثبت نام آماده کند.

چهار. برای حمایت دولت از سایپا، از خزانه مملکت وام بلاعوض به خودروسازی داده شود تا ناراحتی‌اش برطرف شود. واقعاً تا کی دولت می‌خواهد از کمک کردن به خودروسازها طفره برود و یک پاپاسی هم به آنها کمک نکند؟

البته شرکت سایپا انتظارات دیگری هم داشت که نمی‌توان اینجا نوشت. شما هم اصرار نکنید.

پایان پیام

کد خبر : 108437 ساعت خبر : 1:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=108437
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات