مستند چی دا ساخته محسن کولیوندی داستان مادری است که که رویای ازدواج پسرش را دارد

مستند چی دا ساخته محسن کولیوندی داستان مادری است که که رویای ازدواج پیر پسرش را دارد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کولیوندی در جلسه فیلم خبر مستند «چی دا» گفت: نمی شود در طول دو یا چهارماه فیلم مستند ساخت.

کارگردان مستند «چی دا» بیان کرد که نزدیک به چهارسال در مقاطع مختلف روی این مستند کار کردم و متوجه شدم که اصلا نمی شود در طول دو یا چهارماه فیلم مستند ساخت.

محسن کولیوندی، کارگردان فیلم «چی دا» در جلسه فیلم خبر که در چهارمین روز دوازدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت برگزار شد گفت: نزدیک به چهارسال در مقاطع مختلف روی این مستند کار کردم و متوجه شدم که اصلا نمی شود در طول دو یا چهارماه فیلم مستند ساخت.

کولیوندی درباره سابقه هنری اش توضیح داد: پیش از این بازیگری تئاتر کار کردم. رشته کارگردانی تلویزیون در دانشگاه خوانده ام. یک تله تئاتر کار کردم. اما دلیل علاقه ام به ساخت مستند، جشنواره سینما حقیقت است.

مستند چی دا ساخته محسن کولیوندی

در خلاصه موضوع این فیلم مستند آمده است: «قدم‌خیر مادری صد ساله است که رویای ازدواج پسر پنجاه و سه‌ساله دندانپزشکش را در سر دارد و در اواخر عمر تمام تلاش خود را برای مهیا کردن مقدمات ازدواج او خرج می‌کند. میان پسر و مادر علاقه‌ی عجیبی وجود دارد و اطرافیان همین امر را دلیل اصلی ازدواج نکردن پیر پسر می‌دانند.»

اولین مستندی که ساختم در جشن تصویرسال دیده شد.

کولیوندی با اشاره به اینکه «چی دا» درباره رابطه مادر و فرزندی است گفت: نزدیک به چهارسال در مقاطع مختلف روی این مستند کار کردم و متوجه شدم که اصلا نمی شود در طول دو یا چهارماه فیلم مستند ساخت. باید وقت صرف سوژه کرد.

داستان فیلم روی شخصیت مادری می چرخید که رویای ازدواج پیر پسرش را دارد.

عوامل تولید مستند «چی‌ دا» عبارتند هستند از: پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: محسن کولیوندی، صدابردار: محمدصادق فتحی، صداگذار: محمدحسین مهرجو، گوینده: قدم‌خیر کولیوند، آهنگساز: محمد اسلامی، مدیر تولید: مصطفی کولیوندی، دستیار کارگردان: محمدمهدی فکریان

پایان پیام

کد خبر : 108429 ساعت خبر : 10:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=108429
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات