هیچ چیز از امیر حسین قیاسی بعید نیست

هیچ چیز از امیر حسین قیاسی بعید نیست

پایگاه خبری گلونی؛ نگار فیض‌آبادی: امیرحسین قیاسی در کمتر از یک دقیقه، یک استندآپ کمدی اجرا کرده است که البته با هر ملاکی می‌سنجیم، نمی‌شود اسمش را استندآپ کمدی گذاشت.

وقتی خط قرمزی در کار نباشد

آیا اگر کسی وارد فضای مجازی می‌شود و استندآپ کمدی اجرا می‌کند، می‌تواند با اعتمادبه‌نفس کامل بگوید حالا که دیگر خط قرمزهای صداوسیما و برنامه خندوانه نیست پس می‌توانم هر حرفی را بزنم چون دستم باز است؟

حالا آیا حتماً دیگران باید برای کمدین‌ها خط قرمز مشخص کنند؟ یک کمدین نباید برای خودش مرزهایی داشته باشد و سوژه‌ها و شوخی‌ها را غربال کند؟

هیچ چیز از امیر حسین قیاسی بعید نیست

عذر بدتر از گناه

امیرحسین قیاسی در استندآپ‌‌اش در جواب کسی که به او گفت «از تو بعیده آشغال بریزی زمین»، می‌گوید «از من هیچی بعید نیست، منم یه سگی‌ام مثل تو».

حالا نکته مهم و البته تلخ، این است که اگر به قیاسی بگوییم چرا سراغ توهین می‌روی، باافتخار می‌گوید به خودم توهین کردم و نه به کسی دیگر.

«خودزنی»، می‌تواند باعث خنده شود. اما آیا هر خودزنی‌ای مجاز و خنده‌دار است و باید اینطور توجیهش کرد که چون به خودم توهین کردم، پس بی‌خیال شوید و بخندید؟ شوخی بالا خنده‌دار است؟

از هر کلیپی، الگو نگیرید

قیاسی در این ویدئو می‌گوید «من الگوم پرفسور سمیعی بود شدم این، پسر تو که من الگوش باشم چی ازش درمی‌آد».

حالا باید به مخاطبان استندآپ کمدی بگوییم لطفاً هر کلیپی که در آن یک نفر، ایستاده و جملاتی می‌گوید را به چشم استندآپ کمدی نگاه نکنید و از آنها الگو نگیرید.

خدا می‌داند اگر الگویتان این استندآپ کمدی‌هاست، استندآپ های خودتان چه چیزی از آب درمی‌آید.

هیچ چیز از امیر حسین قیاسی بعید نیست

امیرحسین قیاسی استندآپ اخیرش می‌خواست بگوید «هیچی از من بعید نیست»، و دقیقاً هم این واقعیت را به کاربران فضای مجازی نشان داد.

او که مدتی در خنداننده شو ازنظر انتخاب سوژه، یک سر‌ و گردن از بقیه بالاتر بود، با این استندآپ‌اش که رنگ و بوی ابتذال داشت، ثابت کرد هیچ بعید نیست حرف‌هایی بزند که حتی نمی‌شود آنها را در جمع گوش کرد.

پایان پیام

کد خبر : 106844 ساعت خبر : 8:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106844
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خیلی هم باحاله . این هم نوعی از کمدی بی سواد . در باره چیزی که سواد نداری حرف نزن . من کلاسش را رفتم و می دانم . , با کمال احترام …
فشار بخور .