اینترنت بدون اینستاگرام پیگیری زیادی نمی‌خواهد

اینترنت بدون اینستاگرام پیگیری زیادی نمی‌خواهد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: سخنگوی وزارت ارتباطات، خبر از بررسی بسته‌ های اینترنت بدون اینستاگرام داده است.

ظاهرا برخی از خانواده‌ها درخواست داده‌اند تا بسته‌های جدید اینترنت بدون اینستاگرام به فروش برسد و دو برابر ظاهراً خیلی هم پیگیرند.

مثل پیگیری نمایندگان مجلس برای یافتن کسی که ویدئوی معروف را منتشر کرده است!

اینکه توجه به درخواست خانواده‌ها تا این حد جدی گرفته می‌شود خیلی خوب است، فقط ما نمی‌دانیم چرا هر جا درخواست برای فیلترینگ و تشدید آن مطرح می‌شود، جدی گرفته می‌شود.

چرا وزارت ارتباطات مثلا بسته اینترنت با توئیتر نمی‌دهد!

چرا وزارت ارتباطات بسته اینترنت با برخی سایت‌های علمی و دانشگاهی نمی‌دهد!

 منظورمان برای محیط خانه است. نه دانشگاه! وگرنه مسیر دانشگاه خودمان را بلدیم!

اینترنت بدون اینستاگرام پیگیری زیادی نمی‌خواهد

همین الان بسیاری از سایت‌های مفید به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. گروه اول سایت‌هایی هستند که هنگام ورود با پیغام فیلتر بودن مواجه می‌شویم. در نتیجه مجبوریم قانون را دور بزنیم. دقیقاً مثل برخی از مسئولان هنگام توئیت‌کردن و افشاگری!

گروه دوم سایت‌هایی هستند که فیلتر نیستند. اما وقتی وارد می‌شویم با پیغام «عدم دسترسی به دلیل کشور مبدا» مواجه می‌شویم. و باز هم مجبوریم قانون را رسماً دور بزنیم. به همان روش قبلی!

می‌ماند برخی از سایت‌های دیگر که خوشبختانه رعایت کرده‌اند و تحقیقات علمی و مقالات‌شان را محدود به اصول اخلاقی کرده‌اند و کاری با چهار تا مقاله درباره موضوعات بی‌ادبی ندارند! برخی هم از واژه‌های جدید استفاده می‌کنند که هنوز شناسایی نشده است!

با اوضاع جدید، به مرور تنوع بسته‌های جدید اینترنت افزایش می‌یابد و اینترنت بدون اینستاگرام محقق می‌شود. به طوری که ممکن است هر ایرانی یک بسته اینترنت تعریف شده خودش را داشته باشد! چه بسا ممکن است بسته اینترنت سیم کارت شما با بسته اینترنت منزل فرق کند. بسته اینترنت محل کارتان هم با هر دوی آنها فرق کند.

بنابراین بعد از جابجایی مدام برای ارسال برخی فایل‌ها در شبکه‌های اجتماعی، باید بین بسته‌ها هم جابجا شویم تا به امور خودمان برسیم!

پایان پیام

کد خبر : 109615 ساعت خبر : 8:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109615
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات